14 παιδιά από τη Γορτυνία στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση - Το μήνυμα Κούλη
6 από 10 του Λυκείου Βυτίνας και 8 από 16 του Λυκείου Τροπαίων, εισήχθησαν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Θέλω μέσα από την καρδιά μου να συγχαρώ όλα τα παιδιά για την επιτυχία αλλά και την προσπάθεια.
Γνωρίζοντας προσωπικά κάθε μαθητή, αισθάνομαι υπερήφανος γιατί πάνω απ΄ όλα τα παιδιά μας, είναι καλά παιδιά και είμαι πεπεισμένος πως το καλό που έχουν μέσα τους, αυτό και θα επιστρέψουν στον κόσμο.
Πρόοδο, καλή ζωή και καλή σταδιοδρομία σε όλους σας!
Ευστάθιος Χαρ. Κούλης
Δήμαρχος Γορτυνίας
Σχετικά Άρθρα
- Πόση κοροϊδία μπορεί να αντέξει ένας Γορτύνιος;
- Η στιγμή που ο Σκαντζός αποκαλεί ψεύτες τους Γορτύνιους (vd)
- Νικολάκου: "Να πάμε στον Πρωθυπουργό κι αν δεν μας ανοίξει την πόρτα, να την σπάσουμε"!
- Πτωχός στους Γορτύνιους: "Δεν είμαι εδώ ούτε για να χαϊδέψω αυτιά ούτε για να δώσω υποσχέσεις"
- Πρόεδρος Παναρκαδικής Ομοσπονδίας Ελλάδος: "Μόνο ο Μητσοτάκης μπορεί να δώσει λύση για τη Γορτυνία"






