Στη Βυτίνα αναβίωσε το έθιμο με τις Λαμπαδηφορίες! (vd)
Αναβίωση του εθίμου λαμπαδηφορίας, αφιερωμένη στα 203 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση, έγινε την Κυριακή το βράδυ, στη Βυτίνα.
Σχετικά Άρθρα
- Άστρος | 2ο Πολιτιστικό Παιδικό Πικ Νικ στην Πλατεία Καρτσιώτη
- Για "υπουργικό τουρισμό" στην Αρκαδία κάνει λόγο το ΠΑΣΟΚ
- Σαββατοκύριακο με έκθεση ζωγραφικής στο Παράλιο Άστρος
- «Αόρατη» Νότια Κυνουρία
- Εγκαινιάστηκε η πλατεία Μαντινείας (Μπασιάκου) - Επόμενο βήμα το έργο σύνδεσης με την πλατεία Άρεως! (vd)
1 σχόλιο
-
Ωραία τα χριστουγεννιάτικα λαμπάκια






