"Άψογος συντονισμός στο Δήμο Γορτυνίας, κράτησαν ανοιχτό το δρόμο Μαγούλιανα - Βαλτεσινίκο" (vd)
Άψογος ήταν ο συντονισμός στο Δήμο Γορτυνίας για τα χιόνια, όπως αναφέρει ο Ιωσήφ Κανελλόπουλος και υπογραμίζει το γεγονός ότι δεν έκλεισε ο δρόμος που ενώνει Μαγούλιανα και Βαλτεσινίκο.
Δείτε το βίντεο.
Σχετικά Άρθρα
- Παράταξη Μέγα | "Οι κινητοποιήσεις για τους δρόμους της Γορτυνίας είναι στάχτη στα μάτια του κόσμου - Δεν θα συμμετέχουμε"!
- Παναγιώτης Μέγας: "Όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι η έκθεση της ΕΑΔ για τις μεταδημοτεύσεις αφορά τη Γορτυνία"
- Δήμος Γορτυνίας: "Η καθαριότητα και η εικόνα των χωριών μας είναι ευθύνη όλων μας"
- Γιώργος Καπλάνης: "Η ομολογία μιας αποτυχίας"
- Παράταση έως 22 Ιουνίου για τον καθαρισμό και τη δήλωση οικοπέδων
1 σχόλιο
-
Εντάξει δηλαδή, πότε είχε κλείσει ο δρομος? Για αυτό ο δήμος κάνει συμβάσεις και πληρώνει εργολάβους και ιδιώτες. Η μήπως έχει κανείς την εντύπωση, οτι αδαπάνως γίνονται οι διανοίξεις, επειδη βγάζουν φωτος ο δημαρχος και οι αντιδημαρχοι....?






