Γορτυνία | Σβήστηκε φωτιά στο Δωδεκάμετρο
Υπό έλεγχο η φωτιά τέθηκε άμεσα η φωτιά που ξέσπασε την Κυριακή 13/4/2025 στη θέση "Ντελάλη", στο Δωδεκάμετρο Γορτυνίας.
Στο σημείο επιχείρησε το κλιμάκιο της πυροσβεστικής Δάφνης Γορτυνίας
"Χάρη στην έγκαιρη κινητοποίηση της πυροσβεστικής η φωτιά τέθηκε γρήγορα υπό έλεγχο και αποφύγαμε τα χειρότερα" αναφέρεται σε σελίδα του χωριού.
Σχετικά Άρθρα
- Ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία η εκδήλωση «Επιλέγω τη Ζωή» στην Πλατεία Άρεως (εικόνες)
- Λεωνίδιο | Δράση ενημέρωσης για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών (εικόνες)
- Συνάντηση για τη λειτουργία του κολυμβητηρίου της Τρίπολης - Κλήθηκαν όλα τα κολυμβητικά σωματεία
- Είναι γεγονός - Άνοιξε το Κολυμβητήριο της Τρίπολης | «Ένα από τα καλύτερα της χώρας», δηλώνει ο Κώστας Τζιούμης (vd)!
- Στο επίκεντρο του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις η Περιφέρεια Πελοποννήσου – Πτωχός: «Η Πελοπόννησος γράφει ξανά τη δική της διαδρομή στο Ράλλυ Ακρόπολις»






