Ξεκίνησε η Τηλεθέρμανση για το χειμώνα στην Μεγαλόπολη
Η Τηλεθέρμανση Μεγαλόπολης Α.Ε. ενημερώνει τους καταναλωτές της, ότι ξεκινάει να παρέχει θέρμανση για την προσεχή χειμερινή περίοδο από Παρασκευή 4-11-2022 και μπορείτε να κάνετε χρήση αυτής.
Το ωράριο λειτουργίας της τηλεθέρμανσης, θα διαμορφώνεται ανάλογα των καιρικών συνθηκών που επικρατούν στην περιοχή μας και θα υπάρχει έγκαιρη ενημέρωση των καταναλωτών για την μεταβολή αυτού.
Για το προσεχές διάστημα, το ωράριο λειτουργίας της τηλεθέρμανσης θα είναι :
Πρωί : 06:00 έως 11:00
Βράδυ: 18:00 έως 23:30
Παρακαλούμε όλους τους καταναλωτές, για την καλύτερη απόδοση λειτουργίας και προστασία του συστήματος, να προβούν στην απαιτούμενη συντήρηση των εγκαταστάσεων τους.
ΤΗΛΕΘΕΡΜΑΝΣΗ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗΣ
ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΟΤΑ
Σχετικά Άρθρα
- Δημητσάνα | Νέες ρυθμιστικές πινακίδες στο γεφύρι του Σερά
- Βλάσης: "Καταπληκτικά τα νέα και για το Δήμο Βόρειας Κυνουρίας!"
- Εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση για την ανέγερση δημαρχείου Δήμου Βόρειας Κυνουρίας!
- ΕΠΙΣΗΜΟ | Το κολυμβητήριο της Τρίπολης ανοίγει την Πέμπτη (25.6.2026) - Οι ώρες κοινού και η "Αθλητική Ταυτότητα"
- Φόρος τιμής στον Ανδρέα Παπανδρέου στο Α' Νεκροταφείο - Δίπλα στον Ανδρουλάκη ο Βαγγέλης Γιαννακούρας (εικόνες)






