Κοσμάς Αρκαδίας | Η γιορτή των Αγίων Αναργύρων Κοσμά και Δαμιανού (εικόνες)
Με λαμπρότητα τελέστηκε ο Μέγας Εσπερινός στον Κοσμά Κυνουρίας για την εορτή των Αγίων Αναργύρων, χθες Δευτέρα 30/6/2025. Τον Θείο Λόγο κύρηξε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Καρυστίας και Σκύρου κ.κ.Σεραφείμ, ο οποίος και αναφέρθηκε με ιδιαίτερη συγκίνηση στην 97η παρουσία του στην εορτή, είτε ως μαθητής, είτε ως φοιτητής, είτε ως ιερομόναχος και Μητροπολίτης. Στον Μέγα Εσπερινό παραβρέθηκε πλήθος κόσμου, ενώ ο δήμαρχος Νότιας Κυνουρίας, κος Μανώλης Δολιανίτης εξέφρασε τις ευχές του στους εορτάζοντες για τη σημερινή μέρα.
Σχετικά Άρθρα
- Παπαθανάσης | Μίλησε για επενδύσεις που θα δημιουργήσουν 1284 θέσεις εργασίας στην περιοχή του δήμου Μεγαλόπολης! (vd)
- Η Αδελφότητα Δημητσανιτών τίμησε τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο για την προσφορά του στην Εκκλησία και την κοινωνία (vd)
- Τις εμβληματικές επενδύσεις από τις φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη επισκέφθηκαν Χατζηδάκης και Κυρανάκης (εικόνες)
- «Το τελευταίο σημείωμα» θα προβληθεί στο Άστρος
- To τμήμα Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης της ΑΕΚ Τρίπολης στο "επιλέγω ζωή"






