«Πράσινο φως» για το νέο κυκλοφοριακό σχέδιο στο Λεωνίδιο | Εγκρίθηκε το νέο σχέδιο με τις μονοδρομήσεις
Από την πλευρά της αντιπολίτευσης ακούστηκαν προβληματισμοί. Ορισμένοι σύμβουλοι συμφώνησαν ότι πρέπει να γίνουν αλλαγές, αλλά φοβούνται ότι κάποιες συγκεκριμένες μονοδρομήσεις, όπως αυτές κοντά στο Κέντρο Υγείας, μπορεί να μπερδέψουν τον κόσμο ή να δυσκολέψουν τη διέλευση των ασθενοφόρων και των μεγάλων φορτηγών. Επίσης, επισημάνθηκαν κάποια πρακτικά προβλήματα, όπως καθρέφτες που πρέπει να μετακινηθούν για καλύτερη ορατότητα και πινακίδες που είναι τοποθετημένες πολύ χαμηλά και είναι επικίνδυνες.
Σύμφωνα με τη μελέτη, οι αλλαγές αφορούν τους πιο κεντρικούς δρόμους του Λεωνιδίου που πλέον θα λειτουργούν ως μονόδρομοι. Συγκεκριμένα, η οδός 21ης Ιανουαρίου 1949 μονοδρομείται από το ύψος του Δημοτικού Σχολείου μέχρι τη Δημάρχου Ρέππα με κατεύθυνση προς τα δυτικά, ενώ η ίδια κατεύθυνση δίνεται και στις οδούς Δημάρχου Παναγιώτη Ρέππα – Γεωργίου Μανωλάκη και Μητροπόλεως σε όλο τους το μήκος. Επίσης, η οδός Γιαννούση θα κινείται πλέον μόνο προς τα βόρεια, η οδός Βουγά προς τα δυτικά, ενώ μονοδρομούνται και τα τμήματα των οδών Τυρού / Καρδαρά / Μανώλη Δούνια και Αεροπαγίτου Μιχαήλ Γεωργίτση που οδηγούν προς το κέντρο. Τέλος, νέες ρυθμίσεις μπαίνουν και στην Πλατεία 25ης Μαρτίου, όπου η κίνηση στη δυτική πλευρά θα γίνεται μόνο προς τον Νότο και στη βόρεια πλευρά μόνο προς τα δυτικά.
Κείμενο | www.kalimera-arkadia.gr
Σχετικά Άρθρα
- Η στιγμή που ο Σκαντζός αποκαλεί ψεύτες τους Γορτύνιους (vd)
- Νικολάκου: "Να πάμε στον Πρωθυπουργό κι αν δεν μας ανοίξει την πόρτα, να την σπάσουμε"!
- Πρόεδρος Παγγορτυνιακής: "Στα υπουργεία παραπέμπουν το θέμα στην Περιφέρεια - Τον Γορτύνιο τον ενοχλεί η κοροϊδία"
- Όταν η αγάπη για την Αρκαδία συναντά την αποτελεσματικότητα | Η περίπτωση Τίμου Κατσίπου
- Πτωχός στους Γορτύνιους: "Δεν είμαι εδώ ούτε για να χαϊδέψω αυτιά ούτε για να δώσω υποσχέσεις"






