Αντιπρόεδρος στην Περιφερειακή Επιτροπή η Ντίνα Νικολάκου
Σε ανάρτησή της, η Ντίνα Νικολάκου, αναφέρει ... "Ευχαριστώ τους συναδέλφους μου στην περιφερειακή επιτροπή για την ομόφωνη απόφαση τους να εκλεγώ αντιπρόεδρος του σημαντικού αυτού συλλογικού οργάνου !
Μαζί με τον Θόδωρο Οικονόμου και τον Άγγελο Παπαγγελόπουλο θα υπερασπιστούμε το δημόσιο συμφέρον ασκώντας εποικοδομητική και έντονη αντιπολίτευση σε όσα ζητήματα διαφωνούμε τα οποία θα καταψηφίζουμε και θα υπερψηφίζουμε όσα θέματα θεωρούμε ότι κινούνται προς την θετική κατεύθυνση !
Αυτή είναι στάση ευθύνης !"
Σχετικά Άρθρα
- Τρόπαια | Οι Γορτύνιοι αποφάσισαν μαζική κινητοποίηση στις 15 Ιουλίου στο Υπουργείο Υποδομών!
- Πολιτιστικός Σύλλογος Τυρού | Μια χορευτική παράσταση αφιερωμένη στη μνήμη, τις ρίζες και τις ανθρώπινες διαδρομές (vd)
- Χριστογιαννόπουλος | Η περίεργη αντιμετώπιση της επίσκεψης Παπαθανάση στη Μεγαλόπολη από τη δημοτική αρχή και τα ερωτηματικά!
- Η γιορτή των Αγίων Αναργύρων στο Στενό
- Αγρυπνία στη Μερκοβούνι στη μνήμη των Αγίων Αναργύρων
4 σχόλια
-
16:22 Η "Μανταλένα" να μην σου πω τι σε έχει εσένα, γιατί θα κοκκινήσεις. Καλά κατάλαβες, πάντως. Αυτό ακριβώς σε έχει
-
Η Μανταλένα θα πετάει χάντρες!!!
Τακτική θολωσης υδάτων!!!!!!
Χαχαχαχα!!! -
ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΝΟΥΝ
-
Μια περιφερειακη επιτροπη που θα λαμβανει τις μεγαλυτερες αποφασεις που αφορουν την Πελοποννησου αλλα την συναποτελουν μονον 2 παραταξεις !!!!! Δημοκρατικοτατος ο Νομος Βοριδη και αντιπροσωπευτικός !!! Ρε δεν πατε να .............. !!!!






