Πρώτη συνάντηση Πτωχού με τους Δημάρχους της Πελοποννήσου
Σήμερα, Πέμπτη 25 Ιανουαρίου, πραγματοποιήθηκε στην Τρίπολη η πρώτη
συνάντηση του Περιφερειάρχη Δημήτρη Πτωχού με τους Δημάρχους της
Πελοποννήσου.
Ήταν η πρώτη από μια σειρά συναντήσεων που θα ακολουθήσουν προκειμένου η
Περιφέρεια και οι Δήμοι να συντονίσουν υπηρεσίες και ανθρώπους ώστε να
αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τις μεγάλες προκλήσεις όπως είναι η
πολιτική προστασία αλλά και η ανάπτυξη, η προσέλκυση επενδύσεων και η
καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των κονδυλίων προς όφελος όλων.
Κατά τη συνάντηση, ο Δημήτρης Πτωχός παρουσίασε την έρευνα του ΙΟΒΕ που
αποτυπώνει την παρούσα κατάσταση στην Πελοπόννησο και τις προτεραιότητες
στην υλοποίηση του προγράμματος του ενώ τους ενημέρωσε και για τον κύκλο
των επαφών που έχει ξεκινήσει με τους υπουργούς της κυβέρνησης.
Ακολούθησε ανταλλαγή απόψεων και μια εποικοδομητική συζήτηση. Στόχος η
συνάντηση αυτή να αποκτήσει μόνιμο, τακτικό χαρακτήρα.
Σχετικά Άρθρα
- Τι να ΜΗΝ περιμένουν οι Γορτύνιοι από το περιφερειακό συμβούλιο
- Οι Stygian Path** στο 11th TRIPolis Rock Festival!
- Η Περιφέρεια Πελοποννήσου συνδιοργανώνει τη Γιορτή Πρόληψης και Ελπίδας «Επιλέγω τη Ζωή!» στην Τρίπολη την Τρίτη 23 Ιουνίου
- Δημήτρης Πτωχός: «Η ιστορική μνήμη διατηρείται με πράξεις και φροντίδα» – Επέστρεψε στην Πλατεία Άρεως ο ανδριάντας του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη
- Σήμερα οι Γορτύνιοι στο Περιφερειακό Συμβούλιο!
1 σχόλιο
-
.......ΔΕΝ ΤΟΝ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΟ ΜΠΟΙ ΓΑΜΩΤΟ ...........!!!






