Η κοπή πίτας του Περιφερειακού Τμήματος Πελοποννήσου του Οικονομικού Επιμελητηρίου
Στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου, του Περιφερειακού Τμήματος Πελοποννήσου του Οικονομικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας πραγματοποιήθηκε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτας για το 2026.
Η εκδήλωση έλαβε χώρα στα γραφεία του Οικονομικού Επιμελητηρίου, παρουσία των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου και του προσωπικού, σε κλίμα συναδελφικότητας και συνεργασίας. Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους όλοι οι Σύλλογοι Λογιστών της Περιφέρειας Πελοποννήσου και συγκεκριμένα οι Σύλλογοι Λογιστών Αρκαδίας, Λακωνίας, Κορινθίας, Αργολίδας και Μεσσηνίας.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με ευχές για υγεία, δημιουργικότητα και μια παραγωγική χρονιά.
Σχετικά Άρθρα
- Η στιγμή που ο Σκαντζός αποκαλεί ψεύτες τους Γορτύνιους (vd)
- Νικολάκου: "Να πάμε στον Πρωθυπουργό κι αν δεν μας ανοίξει την πόρτα, να την σπάσουμε"!
- Πρόεδρος Παγγορτυνιακής: "Στα υπουργεία παραπέμπουν το θέμα στην Περιφέρεια - Τον Γορτύνιο τον ενοχλεί η κοροϊδία"
- Όταν η αγάπη για την Αρκαδία συναντά την αποτελεσματικότητα | Η περίπτωση Τίμου Κατσίπου
- Πτωχός στους Γορτύνιους: "Δεν είμαι εδώ ούτε για να χαϊδέψω αυτιά ούτε για να δώσω υποσχέσεις"






