Menu
RSS
Κυριακή, 14/08/2022
kalimera-arkadia logo
kalimera Arkadia Facebook pageKalimera Arkadia TwitterKalimera Arkadia YouTube channel
ΚΤΕΛ Αρκαδίας
komis490 1972018

Άγχος στη δουλειά; Δες πώς θα χαλαρώσεις στο σπίτι

Άγχος στη δουλειά; Δες πώς θα χαλαρώσεις στο σπίτι

Όσο η κανονικότητα πάει κι έρχεται, το άγχος που μας προκαλεί η εργασία μας ολοένα και αυξάνεται. Υπάρχουν μέρες που είναι δύσκολο να βγουν, και ανυπομονείς να πας σπίτι. Εκεί, όμως, μεταφέρεται και το άγχος σου.

Πριν πανικοβληθείς και συνεχίσεις με τον κυκεώνα των κακών σκέψεων, δες τι μπορείς να κάνεις για να διώξεις από πάνω σου την

πίεση.

  1. Εκφράσου ελεύθερα

Η λεκτικοποίηση του συναισθήματός μας βοηθά στο να μπουν οι σκέψεις μας σε μια σειρά και να δούμε τα γεγονότα που μας προκαλούν άγχος στην πραγματική τους διάσταση. Η συνομιλία με κάποιο οικογενειακό ή φιλικό μας πρόσωπο που ξέρουμε ότι δεν θα επιδεινώσει το άγχος μας, μας βοηθά σημαντικά στο να «ξαλαφρώσουμε». Το να κρατάμε τα συναισθήματά μας μαζεμένα αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης ψυχοσωματικών συμπτωμάτων, κάτι που δεν θέλουμε σε καμία περίπτωση να έχουμε.

  1. Κάνε ένα ζεστό μπάνιο

Στο μπάνιο έχουμε την τάση να αναλύουμε στο έπακρο όλες τις σκέψεις που μας προβληματίζουν. Αν, όμως, έχει προηγηθεί εκείνη η συνομιλία που λέγαμε πιο πάνω, το ζεστό μπάνιο θα σβήσει την ένταση που μας έχει απομείνει. Υπάρχουν και τα άλατα μπάνιου ή αλλιώς bath bombs, που απελευθερώνουν χαλαρωτικές μυρωδιές. Πάντα είναι καλή ιδέα να φέρεσαι τόσο όμορφα στον εαυτό σου.

  1. Κάνε γυμναστική

Γενικά, καλό θα ήταν να εντάξεις τη γυμναστική στην καθημερινότητά σου. Αν θέλεις να αποκτήσεις μια after-work ρουτίνα που θα αποβάλλει αποτελεσματικά το άγχος σου, τότε στρέψου προς τα ελλειπτικά μηχανήματα. Τα ελλειπτικά γυμνάζουν σχεδόν κάθε σημείο το σώματος, ενώ προτείνονται ακόμα και για τον πιο αρχάριο χρήστη. Αφιέρωσε 20 με 30 λεπτά της μέρας σου στο ελλειπτικό σου και άσε το άγχος σου να τρέξει μακριά ή ακόμα και στους διαδρόμους γυμναστικής.

  1. Ενεργοποίησε τη δημιουργικότητά σου

Τι έκανες σε μικρότερη ηλικία και σε ευχαριστούσε; Ζωγράφιζες, έφτιαχνες κολλάζ ή χόρευες; Ό,τι κι αν είναι αυτό το χόμπι, θα σε βοηθήσει απόλυτα στις περιόδους άγχους. Εκτόνωσε τις αρνητικές σκέψεις και δημιούργησε τέχνη. Ναι, ακόμα και εκείνος ο κορμός σοκολάτας που όλο λες να φτιάξεις, είναι τέχνη.

  1. Απόλαυσε τέχνη

Κι αν οι δυνάμεις σου είναι μειωμένες, τότε χαλάρωσε στον καναπέ σου και απόλαυσε σειρές, ταινίες και ντοκιμαντέρ. Μήπως ήρθε η ώρα να ξεκινήσεις εκείνη τη σειρά που βλέπουν οι φίλοι σου και προσπαθούν να μη σου κάνουν spoil; Μάλλον ναι. Αλλά προσπάθησε μην κάνεις binge watching βραδιάτικα και πας με τρεις ώρες ύπνο στο γραφείο.

Όσο δύσκολα κι αν μας φαίνονται όλα κάποιες στιγμές, καλό είναι να θυμόμαστε ότι οι άσχημες συνθήκες περνούν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Εμείς, αυτό που έχουμε να κάνουμε, είναι να διαλέξουμε την αντίδρασή μας σε αυτές.

Προσθήκη σχολίου

Βεβαιωθείτε ότι εισάγετε τις (*) απαιτούμενες πληροφορίες, όπου ενδείκνυται. Ο κώδικας HTML δεν επιτρέπεται.

Επιστροφή στην κορυφή

Διαβάστε επίσης...