«Σήμα κινδύνου» από την Κεντρική Τράπεζα Ολλανδίας: «Κρατήστε μετρητά στο σπίτι»
Καμπανάκι κινδύνου από την Κεντρική Τράπεζα της Ολλανδίας, που καλεί τους πολίτες να έχουν κρατημένα στο σπίτι μετρητά για τρεις ημέρες, ώστε να είναι έτοιμη σε περίπτωση ανάγκης.
Σύμφωνα με την οδηγία, οι Ολλανδοί θα πρέπει να έχουν στην άκρη 70 ευρώ για κάθε ενήλικα και 30 ευρώ ανά παιδί, σε περίπτωση που τα ηλεκτρονικά συστήματα πληρωμών τεθούν εκτός λειτουργίας. Το ποσό θα πρέπει να επαρκεί για να καλυφθούν οι ελάχιστες αναγκαίες δαπάνες για μια περίοδο τριών ημερών, όπως το νερό, τα τρόφιμα, τα φάρμακα και οι μεταφορές.
Στη συνέχεια, η Κεντρική Τράπεζα της Ολλανδίας αναφέρεται στην απειλή των κυβερνοεπιθέσεων, λόγω και της τεταμένης γεωπολιτικής κατάστασης. Όπως αναφέρει το Politico, τον Απρίλιο μια διακοπή ρεύματος στην Ισπανία και την Πορτογαλία προκάλεσε σοβαρά προβλήματα στα συστήματα πληρωμών.
Παράλληλα, η Τράπεζα της Ολλανδίας κάνει συστάσεις προς τους εμπόρους, καθώς θα πρέπει να έχουν εναλλακτικά συστήματα πληρωμών, όπως σαρωμένους κωδικούς QR σε περίπτωση που τα τερματικά πληρωμών δεν λειτουργούν.
ethnos.gr
Σχετικά Άρθρα
- Όταν η αγάπη για την Αρκαδία συναντά την αποτελεσματικότητα | Η περίπτωση Τίμου Κατσίπου
- Πτωχός στους Γορτύνιους: "Δεν είμαι εδώ ούτε για να χαϊδέψω αυτιά ούτε για να δώσω υποσχέσεις"
- Πρόεδρος Παναρκαδικής Ομοσπονδίας Ελλάδος: "Μόνο ο Μητσοτάκης μπορεί να δώσει λύση για τη Γορτυνία"
- Ένταση για τη Γορτυνία στο Περιφερειακό Συμβούλιο - «Πληρώνουμε φόρους αλλά δεν έχουμε δρόμους» - Οι αναφορές Πτωχού σε Λαγκάδια και Λιβαδάκι
- Ο Σκαντζός έβαλε στο στόχαστρο τον Βλάση για τα προβλήματα στη Γορτυνία | "Η Αρκαδία έχει εκπρόσωπο στην κυβέρνηση, γιατί μένει στο απυρόβλητο;"
1 σχόλιο
-
Άντε σύντομα και στα μέρη μας για να γελάσουμε






