Ο Γιάννης Σμυρνιώτης για το έργο του φυσικού αερίου στην Τρίπολη
Σε ανάρτησή του, ο πρώην Δήμαρχος και εκ νέου υποψήφιος Δήμαρχος Γιάννης Σμυρνιώτης, σημειώνει ... "10 χρόνια μετά την κατασκευή από τον ΔΕΣΦΑ του Κεντρικού Αγωγού υψηλής πίεσης στην Πελοπόννησο χθες, παρουσία του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας Κώστα Σκρέκα, η εταιρεία hengas που κατασκευάζει το εσωτερικό δίκτυο παροχής Φυσικού Αερίου της πόλης της Τρίπολης προχώρησε στην πρώτη της σύνδεση με την εγκατάσταση θέρμανσης του Β' Λυκείου.
Συγχαρητήρια
!!! Ευχές για καλή συνέχεια και γρήγορη ολοκλήρωση του Έργου!!!" Σχετικά Άρθρα
- Παναρκαδική - Παγγορτυνιακή: "Οι μέχρι σήμερα παρεμβάσεις δεν επαρκούν για την οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος στη Γορτυνία"
- Νέα κλοπή στην Καμάρα Μεγαλόπολης
- Η εορτή Πέτρου και Παύλου στο Ελαιοχώρι Αρκαδίας
- 20ο Πανελλήνιο Συνέδριο Χορωδιών από τη Χορωδία Τρίπολης
- Βλάσης: "Πάνω από 1000 νέες θέσεις εργασίας θα προκύψουν από τις φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη"
1 σχόλιο
-
Δεν ασχολήθηκε κανείς με τον Σμυρνιώτη.
Του είχαν δώσεις μια μπανάνα να δαγκώνει και να μην μιλάει






