Κώστας Τζιούμης: "Ευχαριστώ όλους τους φορείς και τους συλλόγους για την εξαιρετική παρουσία τους στις εκδηλώσεις για την Άλωση της Τριπολιτσάς" (vd)
Ο Δήμαρχος Τρίπολης κ. Κώστας Τζιούμης προχώρησε σε ανάρτηση στο facebook με ευχαριστίες προς όλους τους φορείς και τους συλλόγους αναφορικά με την εξαιρετική παρουσία τους στις επετειακές εκδηλώσεις για την Άλωση της Τριπολιτσάς.
Σχετικά Άρθρα
- Η Αδελφότητα Δημητσανιτών τίμησε τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο για την προσφορά του στην Εκκλησία και την κοινωνία (vd)
- Τις εμβληματικές επενδύσεις από τις φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη επισκέφθηκαν Χατζηδάκης και Κυρανάκης (εικόνες)
- «Το τελευταίο σημείωμα» θα προβληθεί στο Άστρος
- To τμήμα Επιτραπέζιας Αντισφαίρισης της ΑΕΚ Τρίπολης στο "επιλέγω ζωή"
- Χατζηδάκης - Κυρανάκης - Βλάσης | Ανακοινώσεις για πιο μόνιμες λύσεις στη Γορτυνία, έργα στη Μεγαλόπολη και επενδύσεις στη ΒΙΠΕ Τρίπολης






