Λαγός: "Τα πάντα κρίθηκαν με την παραίτηση μου. Τα άλλα δεν έχουν νόημα"
Στη συζήτηση που άνοιξε στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου, γία όσα έγιναν στην προηγούμενη επεισοδιακή συνεδρίαση, ο πρώην Αντιδήμαρχος Γιώργος Λαγός είπε: «Εκπλήσσομαι με αυτά που ακούω. Τα πάντα κρίθηκαν με την παραίτηση μου. Τα άλλα δεν έχουν νόημα.»
Σχετικά Άρθρα
- Όταν η αγάπη για την Αρκαδία συναντά την αποτελεσματικότητα | Η περίπτωση Τίμου Κατσίπου
- Πτωχός στους Γορτύνιους: "Δεν είμαι εδώ ούτε για να χαϊδέψω αυτιά ούτε για να δώσω υποσχέσεις"
- Πρόεδρος Παναρκαδικής Ομοσπονδίας Ελλάδος: "Μόνο ο Μητσοτάκης μπορεί να δώσει λύση για τη Γορτυνία"
- Ένταση για τη Γορτυνία στο Περιφερειακό Συμβούλιο - «Πληρώνουμε φόρους αλλά δεν έχουμε δρόμους» - Οι αναφορές Πτωχού σε Λαγκάδια και Λιβαδάκι
- Ο Σκαντζός έβαλε στο στόχαστρο τον Βλάση για τα προβλήματα στη Γορτυνία | "Η Αρκαδία έχει εκπρόσωπο στην κυβέρνηση, γιατί μένει στο απυρόβλητο;"
5 σχόλια
-
Μόνο που στα δικαστήρια δικαιώθηκε ο Λαγός.
Πόσο κακός άνθρωπος είσαι.
Είσαι που είσαι νούμερο γράψε επώνυμα για το τι έκανε ο Λαγός στους φυσικοθεραπευτές . -
10:48 Είναι αυτό που δεν είσαι εσύ, ούτε και πρόκειται να γίνεις ποτέ: διοίκηση του δήμου και δημοτική αρχή. Μπανάνα και τουμπέκα τώρα...ρε γέρο
-
Τι κρίθηκε ρε γέρο????ποιος νομίζεις ότι είσαι???
-
ΛΑΓΕ ΣΕ ΕΒΑΛΕ Ο ΛΑΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΛΑΟΣ ΕΚΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΝΤΑΗ.ΠΟΛΕΜΑΣ ΕΝΑΝ ΝΕΑΡΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΑΤΕΧΕΙ ΚΙΟΛΑΣ.ΑΝ ΘΕΣ Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΝΑ ΘΥΜΗΘΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΓΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΣΟΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΕ ΕΤΡΕΧΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ
-
Τρεχα να δεις αν ερχόμαστε κυρ λαγέ του τζιουμάρα






