Ευχαριστήριο από το 8ο Νηπιαγωγείο Τρίπολης
Η Προϊσταμένη ,ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας εκφράζουν τις θερμές ευχαριστίες τους στην Εταιρεία ΑΡΚΑΔΙΚΗ –ΕΠΙΠΛΑ ΚΟΥΖΙΝΑΣ και ΤΟ ΠΑΛΛΑΔΙΟΝ –ΚΕΝΤΡΟ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ, για την συμβολή τους στην προμήθεια 2 Κλιματιστικών και την τοποθέτησή τους στο 8ο Νηπιαγωγείο Τρίπολης.
Η πρωτοβουλία και των δύο, θα συμβάλλει σημαντικά στην λειτουργία της σχολικής μονάδας εν γένει και θα διευκολύνει τους μαθητές και τους διδάσκοντες στην μαθησιακή διαδικασία. Οι μαθητές μας θα έχουν την ευκαιρία και την τύχη να συμμετάσχουν απρόσκοπτα στις Ενδοσχολικές Δραστηριότητες , σε συνθήκες κατάλληλες για την απόδοσή τους.
Tags:
8ο Νηπιαγωγείο Τρίπολης,Σχετικά Άρθρα
- Αντιπρόεδρος Κυβέρνησης: "Νέοι άνθρωποι επιστρέφουν από την Αθήνα για να δουλέψουν στις δυο φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη"! (vd)
- Τρίπολη | Ανοιχτή πολιτική συζήτηση του κόμματος Τσίπρα (ΕΛΑΣ) - Θα μιλήσουν Κουφονικολάκου και Θεοδωράκης
- Άστρος | 2ο Πολιτιστικό Παιδικό Πικ Νικ στην Πλατεία Καρτσιώτη
- Για "υπουργικό τουρισμό" στην Αρκαδία κάνει λόγο το ΠΑΣΟΚ
- Σαββατοκύριακο με έκθεση ζωγραφικής στο Παράλιο Άστρος
1 σχόλιο
-
Ντροπή τα σχολεία να χρειάζονται δωρεές .....για τα αυτονόητα για τη λειτουργία τους.....






