Βάφτηκαν τα κάγκελα στις οδούς "Γρηγορίου Ε'" και "Κύπρου" (εικόνες)
Σχετικά Άρθρα
- Πρόκριση στον τελικό για την ομάδα των παμπαίδων U14 του ΣΕΦΑ Αρκαδικού
- Οι Water Striders στο 11th TRIPolis Rock Festival!
- Έναν σύγχρονο ηλεκτρονικό υπολογιστή δώρισε η ΕΣΕΕ στον Εμπορικό Σύλλογο Μεγαλόπολης
- Ασημένια η Νίκη Καλασούντα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16 (Νότιος όμιλος Χαλκίδα)!
- Σημαντικές διακρίσεις για τον Ποδηλατικό Όμιλο Τρίπολης στο GP Brno της Τσεχίας! (εικόνες)
5 σχόλια
-
10:50 Σε παραπέμπω στο πολύ σωστό σχόλιο του 18:29 για να πάρεις την απάντηση που σου αξίζει στις αρλούμπες που γράφεις
-
ΡΕ ΤΙ ΛΕΤΕ ΒΑΨΑΝΕ ΚΑΤΙ ΚΑΓΚΕΛΑ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ .ΤΩΡΑ ΘΑΡΘΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ. ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΟΥΡΕΥΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΑΖΟΝ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΥ.
-
17:23 Θεωρώ ότι δεν το διαφήμισε κανείς ως "τεράστιο" έργο όπως ειρωνικά το αποκαλείς, αλλά ως μια υπενθύμιση σε όλους μας ότι αυτά τα χρόνια υπάρχει μια κινητοποίηση από πλευράς δημοτικής αρχής ακόμα και σε πράγματα που μερικοί θεωρούν αυτονόητα. Πέντε χρόνια δημοτικής αρχής Παυλή δεν θυμάμαι ούτε μία φορά να είχε γίνει κάτι ανάλογο στην πόλη. ΟΥΤΕ ΜΙΑ. Αντιθέτως θυμάμαι μία και μοναδική φορά τον τότε αντιδήμαρχο Ζήκο τον μπακαλόγατο (κατά κόσμον...Σωτηράκη) να έχει βγει να βάψει τις διαγραμμίσεις και τους αριθμούς στις θέσεις στάθμευσης των μονίμων κατοίκων. Α, ναι. Κι άλλη μία παραμονές εκλογών του 2019 όταν το άλλο απαύγασμα της αυτοδιοίκησης ο Κακλαμάνος βγήκε και καλά να μαζέψει δύο όλα κι όλα εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα (από τα τόσα που υπήρχαν παρατημένα) σε ένα κάθετο δρόμο της Αταλάντης στην πίσω πλευρά του δημαρχείου, για να δείξει ότι κάνει έργο. Σε πέντε χρόνια όλα αυτά. Οπότε μάσα καμια τσίχλα εσύ κι άσε τα σχόλια κατά μέρος
-
Τεράστιο Έργο
Ο δήμαρχος των έργων -
αυτο και εαν ειναι εργο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΜΠΡΑΒΟ ΒΑΣΙΛΗ ΜΑΣ






