Θολό νερό στην Τρίπολη | Η βλάβη σε γεώτρηση και η εξήγηση της ΔΕΥΑΤ
Ενημερώνουμε τους κατοίκους της Τρίπολης ότι λόγω της βλάβης στην γεώτρηση «Σάγκα», το νερό στη δεξαμενή έχει παρουσιάσει θολότητα.
Η ΔΕΥΑΤ έχει ήδη αναλάβει τις απαραίτητες ενέργειες για τον καθαρισμό και την αποκατάσταση της ποιότητας του νερού.
Παρακαλούμε για την κατανόησή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι θα γίνει κάθε προσπάθεια για την όσο το δυνατόν ταχύτερη αποκατάσταση.
Ευχαριστούμε για την υπομονή και τη συνεργασία σας.
ΔΕΥΑΤ
Σχετικά Άρθρα
- Περιφερειακή Επιτροπή | Αποφάσεις για την Αρκαδία - Οριστικός ανάδοχος για τα έργα στα Λαγκάδια
- Tyros Triathlon: μια παρέα με καρδιά, ένα event με υψηλά standards
- Συνεχίζεται με θετικά αποτελέσματα το πρόγραμμα καταπολέμησης κουνουπιών στον Δήμο Τρίπολης (εικόνες)
- Ίδρυση νέου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου και Ειδικού Νηπιαγωγείου στην Τρίπολη | Τζιούμης: «Στηρίζουμε στην πράξη τα παιδιά και τις οικογένειές τους»
- Παγγορτυνιακή Ένωση | Προτείνει κινητοποιήσεις σε διόδια Νεστάνης και Υπουργείο Υποδομών!
5 σχόλια
-
Ρε παιδιά τι να διορθώσουν δεν καταλαβαίνετε γιατί έχουμε συνέχεια βλάβες και μάλιστα πολλές φορές στα ίδια σημεία του δικτύου αφού οι περισσότεροι από αυτούς είναι ανίδεοι πιστεύετε ότι γνωρίζουν να φτιάξουν τις βλάβες!!!
-
ΠΕΡΥΣΙ ,ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,,ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΦΙΛΤΡΟ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΒΛΑΒΗ ΣΤΟ ΠΙΕΣΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΜΑ. .ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ?ΚΑΝΕΙΣ!!!
-
Από σκάψιμο σε σκάψιμο,για διάφορους λόγους αυτή η πόλη, αμάν πια και όλο βλάβες μια πίσω από την άλλη και πάλι αμάν
-
Ηρεμήστε κυριε. Είπανε θα διορθωθεί το συντομότερο . Τοσα κουσούρια εχει αυτή η πόλη . Η βλάβη σας πείραξε?
-
Από διαβεβαιώσεις χορτάσαμε. Παραιτηθείτε μπας και δουλέψει τίποτα σ' αυτόν τον Δήμο.






