Γιόρτασε ο Ναός Γενεσίου της Θεοτόκου Τριπόλεως “Παναγία η Γιάτρισσα” (εικόνες)
Την Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2025 , όπως κάθε χρόνο πραγματοποιήθηκε η αρτοκλασία της προστάτιδας του Συλλόγου Ατόμων με Αναπηρία ΠΕ Αρκαδίας Παναγίας Γιάτρισσας, στον Ι.Ν. Γενεσίου Θεοτόκου στο Συνοικισμό Κολοκοτρώνη, παρουσία του Διοικητικού Συμβουλίου και μελών του Συλλόγου.
Ευχόμαστε υγεία σε όλους τους πολίτες και δύναμη σε όλους τους πιστούς, η Παναγία να μας φωτίζει το δρόμο, προκειμένου να ανταπεξέλθουμε στις δύσκολες εποχές που ζούμε.
Χρόνια πολλά!
Σχετικά Άρθρα
- Ένταση για τη Γορτυνία στο περιφερειακό συμβούλιο - Διακόπηκε προσωρινά η συνεδρίαση!
- Τρίπολη | Το έθιμο του Άη-Γιάννη του Κλήδονα στον Άγιο Κωνσταντίνο (Ματζαγρά)
- Παγγορτυνιακή | Πρόταση με 8 σημεία για την αντιμετώπιση του προβλήματος της Εθνικής Οδού "Τρίπολη – Πύργος"
- Live το περιφερειακό συμβούλιο με το θέμα της Γορτυνίας!
- Γιατί δεν ξεκινούν οι εργασίες για την αποκατάσταση του Ναού Αποστόλων Πέτρου και Πάυλου στον Άγιο Πέτρο Κυνουρίας;






