Αγρότες απέκλεισαν τον αυτοκινητόδρομο πάνω από τη γέφυρα της ΒΙΠΕ Τρίπολης (vd)
Αγρότες προχώρησαν σε αποκλεισμό τμήμα του αυτοκινητόδρομου "Μορέας", στο ύψος της Τρίπολης, πάνω από τη γέφυρα της ΒΙΠΕ.
Η αστυνομία έχει προχωρήσει σε κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και στην οδό Ναυπλίου για τα διερχόμενα αυτοκίνητα.
Αυτή τη στιγμή εχει κλείσει η έξοδος προς Καλαμάτα λόγω των αγροτών. Τα αμάξια οδηγούνται προς τη Ναυπλίου, υπάρχει κυκλοφοριακή συμφόρηση στον κόμβο Βασιλόπουλου.
Όσοι έρχονται από την Αθήνα, βγαίνουν στην έξοδο για Τρίπολη. Αν θέλουν να συνεχίσουν προς Καλαμάτα οδηγούνται στον Αγγελόπουλο και βγαίνουν από εκεί στην εθνική οδό.
Παράλληλα, υπάρχει αγροτικό μπλόκο στον παράδρομο του αυτοκινητόδρομου στη Νεστάνη.
Σχετικά Άρθρα
- Η Τσακωνιά στη LINGUA Community της Microsoft!
- Θέλετε την αλήθεια για τα 6.000.000 € της Γορτυνίας;
- Ιστορική εξέλιξη για τη Βόρεια Κυνουρία | Εντάχθηκε η ανέγερση του νέου Δημαρχείου στο Πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης»
- Παγγορτυνιακή: "Θετική εξέλιξη τα 6 εκ. € αλλά δεν κλείνει ο λογαριασμός"
- Βλάσης: "Απαντάμε με έργα - Νέα χρηματοδότηση 6 εκ. € για την Γορτυνία"






