Σμυρνιώτης για Τζιούμη: "Παιδαριώδης ο χειρισμός στο θέμα του Ανδριάντα"
Στη συζήτηση που έγινε στο δημοτικό συμβούλιο για τις εξελίξεις σχετικά με τη συντήση του Ανδριάντα του Κολοκοτρώνη, ο Γιάννης Σμυρνιώτης είπε ότι .."πήγατε υπό βροχή, τον κατεβάσατε. Είχε κάποιες ρωγμές στη βάση. Δεν το αμφισβητώ αυτό. Το τραβούσε ο γερανός και δεν ξεκολλούσε. Βάλατε όλη την πόλη σε μια διαδικασία να γράφουν. Ο χειρισμός σας ήταν τουλάχιστον παιδαριώδης. Ήρθε το Υπουργείο να μαζέψει κάποια. Θέλω να προσκομιστούν τα χαρτιά από την αρχή, πως τοποθετήθηκε ο γλύπτης και τις αναθέσεις."
Σχετικά Άρθρα
- Εγκαίνια στην πλατεία Μπασιάκου!
- Δράσεις καταπολέμησης κουνουπιών στον Δήμο Βόρειας Κυνουρίας (εικόνες)
- ΝΔ | Κεφαλογιάννη, Κατσαφάδος, Παπαθανάσης, Χατζηδάκης και Κυρανάκης έρχονται στην Αρκαδία
- Κώστας Τζιούμης: «Αλλάζουμε την εικόνα της πόλης μας με εκτεταμένα έργα ασφαλτόστρωσης» (εικόνες)
- School of Dance Tripolis | Το βράδυ η ετήσια παράσταση της σχολής!
2 σχόλια
-
Καλά, μερικοί δεν μπορούν να καταλάβουν ότι πρέπει να αποσυρθούν καί νά κάνουν χώρο στούς νέους ανθρώπους;; Τόση συταρεσκεια καί εγωισμός;; Κάντε άκρη να περάσουν οι νέοι ρεεεεεεε.
-
Καλά τα λέει ο Σμυρνιωτης






