Φθορές και βανδαλισμοί στο εξωκλήσι της Ανάληψης (εικόνες)
Δυστυχώς τις τελευταίες ημέρες στο εξωκλήσι της Ανάληψης που όπως γνωρίζετε ο Σύλλογος Αρκάδων Ορειβατών Οικολόγων έχει υπό την φροντίδα και επιμέλειά του έχουν γίνει εκτεταμένες φθορές - βανδαλισμοί στους εξωτερικούς πέτρινους τοίχους του κελιού με σπρέι και μπογιές όπως επίσης και στα εξωτερικά τραπέζια.
Δυστυχώς δεν είναι η πρώτη φορά.
Θα παρακαλούσαμε τους επισκέπτες να σέβονται τον χώρο και όχι να τον καταστρέφουν!
Σύντομα θα ξεκινήσουμε εργασίες αποκατάστασης του χώρου αλλά και φύλαξης του.
Θάνος Μπουζέτος
ΣΑΟΟ

Σχετικά Άρθρα
- Δημοτικό Συμβούλιο Τρίπολης | Διπλή συνεδρίαση στις 30 Ιουνίου 2026
- Αντιπρόεδρος Κυβέρνησης: "Νέοι άνθρωποι επιστρέφουν από την Αθήνα για να δουλέψουν στις δυο φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη"! (vd)
- Τρίπολη | Ανοιχτή πολιτική συζήτηση του κόμματος Τσίπρα (ΕΛΑΣ) - Θα μιλήσουν Κουφονικολάκου και Θεοδωράκης
- Άστρος | 2ο Πολιτιστικό Παιδικό Πικ Νικ στην Πλατεία Καρτσιώτη
- Για "υπουργικό τουρισμό" στην Αρκαδία κάνει λόγο το ΠΑΣΟΚ
3 σχόλια
-
Φαίνεται ξεκάθαρα οι οπαδοί ποιας σιχαμένης ομάδας το έκαναν
-
ΟΧΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ - Ο ΦΟΛΕ ,Ο ΣΚΟΤ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ .ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ .ΚΑΛΑ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΟΥΤΕ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ?ΕΛΕΟΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ !!!!
-
Οι ΠΟΥΘΕΝΑΔΕΣ προσπαθούν να μας θυμίσουν ότι υπάρχουν !!






