Ευχαριστήριο από το ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Τρίπολης
Η Διεύθυνση και το προσωπικό του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Τρίπολης θα θέλαμε να εκφράσουμε τις θερμές μας ευχαριστίες προς τα Φυτώρια Τρουπή και προσωπικά προς τον κ. Γιάννη Τρουπή για την πολύτιμη χορηγία δέντρων, τα οποία φυτεύτηκαν στον χώρο του σχολείου μας, δίπλα στον λαχανόκηπο που καλλιεργούν οι μαθητές του Τομέα Γεωπονίας.
Η ευγενική αυτή προσφορά δεν συμβάλλει μόνο στην αισθητική και περιβαλλοντική αναβάθμιση του σχολικού μας χώρου, αλλά προσφέρει στους μαθητές μας ουσιαστικές ευκαιρίες βιωματικής μάθησης, καλλιέργειας επαγγελματικών δεξιοτήτων και ενεργούς επαφής με τη φύση και την καλλιέργεια.
Σας ευχαριστούμε θερμά για την ευαισθησία, τη στήριξη και την εμπιστοσύνη προς το έργο του σχολείου μας.
Tags:
ΕΝΕΕΓΥΛ Τρίπολης,Σχετικά Άρθρα
- Συγκέντρωση συνταξιούχων της Πελοποννήσου στην Καλαμάτα
- Σκούρτη: "Θα κριθούν και οι φανεροί αλλά και οι κρυφοί νεκροθάφτες του ΣΥΡΙΖΑ"
- Αναμνήσεις από τη «Γιορτή του Βουνού» στους Χράνους Αρκαδίας
- Μια βραδιά γιορτής και αλληλεγγύης στο 10ο Μουσικό Προσκοπικό Φεστιβάλ Τρίπολης (εικόνες - βίντεο)
- Κρούσματα ευλογιάς | Ερώτηση Γιαννακούρα στη Βουλή για την οικονομική καταστροφή για τους παραγωγούς τριφυλλιού στην Αρκαδία






