Δενδροφύτευση στο Γυμνάσιο Αγίου Ανδρέα Κυνουρίας (εικόνες)
Σήμερα, Τετάρτη 3 Απριλίου, πραγματοποιήθηκε στο Γυμνάσιο Αγίου Ανδρέα δεντροφύτευση παρουσία του Διευθυντή της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Αρκαδίας κ. Ιωάννη Γαληνού.
Όλοι μαζί, με τον κ. Γαληνό και τους μαθητές φυτέψαμε τις ελιές στον προαύλιο χώρο του σχολείου και κατόπιν πραγματοποιήσαμε περιήγηση στον χώρο.
Συγχαρητήρια στη Διευθύντρια, κα Μαρία Χαρμαντά καθώς και σε όλους τους εκπαιδευτικούς του σχολείου για τη διοργάνωση της εκδήλωσης.
Tags:
Γυμνάσιο Αγίου Ανδρέα,Σχετικά Άρθρα
- Έκθεση Ζωγραφικής και Πηλού το Σαββατοκύριακο στο Παράλιο Άστρος
- Επιθεώρηση για αντιπλημμυρικά και αντιπυρικά έργα στην περιοχή του Δασαρχείου Βυτίνας (εικόνες)
- Με φανέλες του Αστέρα Χατζηδάκης, Κυρανάκης και Βλάσης! (εικόνες)
- Διάλογοι για την Ορεινότητα την Παρασκευή στη Δημητσάνα
- Παράλιο Άστρος | Σύστημα αυτόνομης πρόσβασης στη θάλασσα για άτομα με αναπηρία και κινητικά προβλήματα στην παραλία "Καλλιστώ"






