Πληρωμές του Μέτρου 23, μειωμένες περιπου 25%, σε αγρότες της Βόρειας Κυνουρίας
Σε ανάρτησή του, ο Αντιδήμαρχος Βόρειας Κυνουρίας, Πάνος Καμπουρολιάς, αναφέρει ...
Βάσει της επίσημης ενημέρωσης του ΟΠΕΚΕΠΕ (09/12), ο έλεγχος του ιδιοκτησιακού καθεστώτος πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με τα στοιχεία του Ε9 και την αντιστοίχισή τους με τις δηλώσεις του ΟΣΔΕ 2024. Οι δηλώσεις με απόκλιση άνω των 5 στρεμμάτων δεσμεύτηκαν προσωρινά· μετά την ολοκλήρωση των σχετικών ελέγχων, οι δικαιούχοι που δεν πληρώθηκαν, θα αποζημιωθούν έως το τέλος Δεκεμβρίου.
Θέλω να εκφράσω τις θερμές ευχαριστίες προς τον Δήμαρχο, τον Πρόεδρο του Αγροτικού Συλλόγου, τον Πρόεδρο της Καστανίτσας για την αποτελεσματική μας συνεργασία καθώς και τη ΔΑΟΚ Αρκαδίας και τον ΕΛΓΑ για την άμεση καταγραφή και ανταπόκριση τους στην περσινή απώλεια παραγωγής.
Σχετικά Άρθρα
- Δημητσάνα | Νέες ρυθμιστικές πινακίδες στο γεφύρι του Σερά
- Βλάσης: "Καταπληκτικά τα νέα και για το Δήμο Βόρειας Κυνουρίας!"
- Εξασφαλίστηκε χρηματοδότηση για την ανέγερση δημαρχείου Δήμου Βόρειας Κυνουρίας!
- ΕΠΙΣΗΜΟ | Το κολυμβητήριο της Τρίπολης ανοίγει την Πέμπτη (25.6.2026) - Οι ώρες κοινού και η "Αθλητική Ταυτότητα"
- Φόρος τιμής στον Ανδρέα Παπανδρέου στο Α' Νεκροταφείο - Δίπλα στον Ανδρουλάκη ο Βαγγέλης Γιαννακούρας (εικόνες)






