Menu
RSS
Τετάρτη, 24/06/2026
kalimera-arkadia logo
kalimera Arkadia Facebook pageKalimera Arkadia TwitterKalimera Arkadia YouTube channel
ΚΤΕΛ Αρκαδίας
kalimera728

Δήμος Βόρειας Κυνουρίας | Απομακρύνθηκε σχεδόν ένας τόνος συσκευασιών από φυτοφάρμακα

Δήμος Βόρειας Κυνουρίας | Απομακρύνθηκε σχεδόν ένας τόνος συσκευασιών από φυτοφάρμακα

Σε ένα σημαντικό βήμα για την προστασία του περιβάλλοντος και τη βελτίωση της διαχείρισης των αγροτικών αποβλήτων προχώρησε ο Δήμος Βόρειας Κυνουρίας. Για πρώτη φορά πραγματοποίησε οργανωμένη συλλογή και απομάκρυνση περίπου ενός τόνου άδειων συσκευασιών φυτοπροστατευτικών προϊόντων (φυτοφαρμάκων).

Η δράση υλοποιήθηκε μέσω δύο πιλοτικών σημείων συλλογής που δημιουργήθηκαν στις Δημοτικές Κοινότητες Δολιανών και Κορακοβουνίου στον οικισμό Κουτρούφων, δίνοντας τη δυνατότητα στους παραγωγούς της περιοχής να αποθέσουν με ασφαλή και υπεύθυνο τρόπο τις άδειες συσκευασίες που προκύπτουν από τις γεωργικές τους δραστηριότητες.

Η επιτυχία της πρωτοβουλίας αποτυπώνεται τόσο στην ποσότητα των αποβλήτων που συγκεντρώθηκαν όσο και στην ενεργή συμμετοχή των αγροτών, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν θετικά στο κάλεσμα του Δήμου, αναγνωρίζοντας τη σημασία της ορθής διαχείρισης των συγκεκριμένων αποβλήτων. Η ανεξέλεγκτη απόρριψη κενών συσκευασιών φυτοφαρμάκων μπορεί να προκαλέσει σοβαρές επιπτώσεις στο φυσικό περιβάλλον, στο έδαφος, στα υπόγεια και επιφανειακά ύδατα, καθώς και στη δημόσια υγεία.

Αντιλαμβανόμενοι την ανάγκη αντιμετώπισης ενός χρόνιου προβλήματος που απασχολεί τις αγροτικές περιοχές, αναλάβαμε την πρωτοβουλία να εφαρμόσουμε αυτήν την πιλοτική δράση, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη διαμόρφωση μιας πιο υπεύθυνης περιβαλλοντικής κουλτούρας στον πρωτογενή τομέα.

Η συγκεκριμένη ενέργεια αποτελεί ένα μεταβατικό αλλά ουσιαστικό βήμα, έως ότου ολοκληρωθεί και δοθεί η οριστική λύση από το αρμόδιο Υπουργείο για το θεσμικό πλαίσιο και τη συνολική διαχείριση των άδειων συσκευασιών φυτοπροστατευτικών προϊόντων σε εθνικό επίπεδο. Μέχρι τότε, ο Δήμος θα συνεχίσει να αναζητά τρόπους για την ασφαλή διαχείριση των αποβλήτων αυτών και να συνεργάζεται με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς προς όφελος της τοπικής κοινωνίας και του περιβάλλοντος.

Ευχαριστούμε θερμά τους παραγωγούς που συμμετείχαν στη δράση, καθώς και όσους συνέβαλαν στην οργάνωση και επιτυχή ολοκλήρωσή της. Η προστασία του περιβάλλοντος αποτελεί συλλογική ευθύνη και προϋποθέτει τη συνεργασία όλων.

Με συνέπεια και υπευθυνότητα, ο Δήμος Βόρειας Κυνουρίας συνεχίζει να επενδύει σε δράσεις που προάγουν τη βιώσιμη ανάπτυξη, την περιβαλλοντική προστασία και την αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πολιτών.

1 σχόλιο

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2026 14:42 Σύνδεσμος σχολίου

    Θα έπρεπε να έχει σημείο περισυλλογής και στον Άγιο Ανδρέα

Προσθήκη σχολίου

Επιστροφή στην κορυφή

Διαβάστε επίσης...