Παναρκαδικό Συνδικάτο Οικοδόμων: "Δίχως ίχνος ντροπής ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης επισκέφτηκε σήμερα το Κέντρο Υγείας Μεγαλόπολης"
- Κατηγορία Υγεία
Σήμερα ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης επισκέφθηκε το Κέντρο Υγείας Μεγαλόπολης.
Την προκήρυξη διαγωνιστικής διαδικασίας για την ανάπτυξη 40 νέων Μονάδων Ολικής Φροντίδας Ψυχικής Υγείας σε όλη την επικράτεια, συνολικού προϋπολογισμού 56.000.000 ευρώ με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ 2021-2027, υπέγραψε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.