Ασφυκτική "πίεση" στο Παναρκαδικό Νοσοκομείο - Έφτασαν τους 46 οι ασθενείς με covid
Με βάση τα τελευταία στοιχεία που ανακοίνωσε η Διεύθυνση Υγείας της Περιφέρειας Πελοποννήσου για τον covid, μέχρι και την Δευτέρα 15 Νοεμβρίου, στα νοσοκομεία covid-19 της Περιφέρειας νοσηλεύονταν συνολικά 208 άτομα (τα 11 σε ΜΕΘ) και συγκεκριμένα, στο Νοσοκομείο Αργους 17 στο Νοσοκομείο Ναυπλίου 15, στο Παναρκαδικό Τρίπολης 46, στο Νοσοκομείο Κορίνθου 41 (τα 5 στη ΜΕΘ), στο Νοσοκομείο Σπάρτης 22 και στο Νοσοκομείο Καλαμάτας 67 (τα 6 στη ΜΕΘ).
Να θυμίσουμε ότι την προηγούμενη Παρασκευή οι ασθενείς ήταν 39. Πλέον, έχουν αυξηθεί σε 46, με αποτέλεσμα να υφίσταται μία τεράστια πίεση το Παναρκαδικό Νοσοκομείο, για να καλύψει τις πολύ μεγάλες ανάγκες για τους ασθενείς με covid.
Σχετικά Άρθρα
- Από την 1η Ιουλίου ψηφιακά όλα τα απογευματινά ραντεβού στα νοσοκομεία!
- Αυτός είναι ο μέσος χρόνος αναμονής στα Επείγοντα του Παναρκαδικού Νοσοκομείου!
- "Θέαση και Ίαση" | Έκθεση ζωγραφικής στο χώρο του Παναρκαδικού Νοσοκομείου (vd)
- Προσωρινός ανάδοχος για την ενεργειακή αναβάθμιση του Παναρκαδικού Νοσοκομείου
- Έκθεση ζωγραφικής στην παλαιά είσοδο του Παναρκαδικού Νοσοκομείου






