Στο Κέντρο Υγείας Τροπαίων | Καινούργια ασθενοφόρα χωρίς οδηγούς - Όταν υπάρχει περιστατικό ειδοποιούν την Δημητσάνα!
Δύο νέα, σύγχρονα ασθενοφόρα έφτασαν προσφάτως στο Κέντρο Υγείας Τροπαίων. Όμως, την ίδια ώρα, το Κέντρο έχει μόλις έναν επικουρικό οδηγό. Αποτέλεσμα είναι σε περιστατικά που χρειάζονται διακομιδή να ειδοποιείται το Κέντρο Υγείας Δημητσάνας!
Δείτε την ανάρτηση του κ. Κώστα Νίτσιου από την περιοχή των Τροπαίων...
Εάν συμβεί περιστατικό που χρειάζεται μεταφορά όπως συνέβηπρόσφατα επειδή δεν έχουμε οδηγούς καλούμε να έρθει από την Δημητσάνα ασθενοφόρο Δεν σχολιάζω
Καλές γιορτές σε όλους."
Σχετικά Άρθρα
- 30 Ιουνίου | Αλλαγή ώρας -Στις 5.00 το απόγευμα η ειδική συνεδρίαση λογοδοσίας της δημοτικής αρχής Τρίπολης
- Εγκαίνια στην πλατεία Μπασιάκου!
- Δράσεις καταπολέμησης κουνουπιών στον Δήμο Βόρειας Κυνουρίας (εικόνες)
- ΝΔ | Κεφαλογιάννη, Κατσαφάδος, Παπαθανάσης, Χατζηδάκης και Κυρανάκης έρχονται στην Αρκαδία
- Κώστας Τζιούμης: «Αλλάζουμε την εικόνα της πόλης μας με εκτεταμένα έργα ασφαλτόστρωσης» (εικόνες)
3 σχόλια
-
Με τις κινήσεις που κάνουν κάποιοι έξυπνοι της περιοχής ιδού τα αποτελέσματα!!!
Τσιμέντοσέ το!!!!
Άντε βρε το επόμενο βήμα κάντε μια ολική ανακαίνιση του κτιρίου του Κέντρου Υγείας και απολύσετε το προσωπικό. -
Τόσοι τσοπαναρεοι , δώστε κανα φράγκο στους νέους τις περιοχής να εξυπηρετούν όταν υπάρχει ανάγκη.
-
Τρία καινούργια ασθενοφόρα στην Γορτυνία , θετικό αλλά θα μείνουν από μπαταρία!!! Ας διαθέσουν κανένα στο εκαβ, γιορτές έρχονται






