Τον Μάρτιο ανοίγουν οι προσλήψεις για οδηγούς στα Κέντρα Υγείας - Οδυσσέας: "Καλούμε την Κυβέρνηση και τον Υπουργό να λύσει άμεσα το θέμα"
ΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΩΝ ΣΤΑ ΚΥ ΑΡΚΑΔΙΑΣ
Με χαρά ακούσαμε ότι θα γίνουν προσλήψεις οδηγών ασθενοφόρων για τα Κέντρα Υγείας της Αρκαδίας μετά από ενημέρωση της 6ης ΥΠΕ. Η διαδικασία θα «ανοίξει» το Μάρτιο. Το χρονικό διάστημα είναι πολύ μεγάλο εντείνοντας την ανασφάλεια των κατοίκων των περιοχών. Καλούμε την Κυβέρνηση και τον Υπουργό να λύσει άμεσα το θέμα.
--
Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος
Ε΄Αντιπρόεδρος της Βουλής
Βουλευτής Αρκαδίας ΠΑΣΟΚ - Κίνημα Αλλαγής
Σχετικά Άρθρα
- Σήμερα οι Γορτύνιοι στο Περιφερειακό Συμβούλιο!
- School of Dance Tripolis | Μην χάσετε το βράδυ την ετήσια παράσταση της σχολής!
- Τατούλης για Πτωχό: "Δηλώνουμε ξεκάθαρα ότι δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να ταυτίσει την Πελοπόννησο με την «Ομάδα Αλήθειας»"
- Άνοιξαν οι εγγραφές για τον Κολοκοτρώνειο Δρόμο!
- Παιδικό Εργαστήρι Ζωγραφικής στην Τρίπολη!
1 σχόλιο
-
μετά τον Μάρτη μπορείτε να αρρωσταίνεται ελευθερα






