Παγώνη για εμβόλιο AstraZeneca: «Είχε παρενέργειες όπως έχει και η ασπιρίνη»!
Να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα επιχείρησε η Ματίνα Παγώνη (μία εκ των «ειδικών» της πανδημίας) ως προς την (αναγκαστική) χρήση του προβληματικού όπως αποδείχτηκε εμβολίου της AstraZeneca, μετά την οριστική απόσυρση του από την παγκόσμια αγορά.
«Όπως όλα τα φάρμακα έτσι και αυτό έχει κάποιες παρενέργειες, ακόμα και η ασπιρίνη έχει και ο χρήστης τις γνωρίζει» είπε!
Με μία ουσιώδη διαφορά: Ο χρήστης της ασπιρίνης την λαμβάνει εν γνώσει του και με την θέλησή του.
Δεν θα την πάρει υπό την απειλή του υπουργείου… τάδε, πως αν δεν καταναλώσει δύο ασπιρίνες την ημέρα, θα υποστεί οικονομικές, κοινωνικές και επαγγελματικές κυρώσεις!
pronews.gr
Σχετικά Άρθρα
- Η στιγμή που ο Σκαντζός αποκαλεί ψεύτες τους Γορτύνιους (vd)
- Νικολάκου: "Να πάμε στον Πρωθυπουργό κι αν δεν μας ανοίξει την πόρτα, να την σπάσουμε"!
- Πρόεδρος Παγγορτυνιακής: "Στα υπουργεία παραπέμπουν το θέμα στην Περιφέρεια - Τον Γορτύνιο τον ενοχλεί η κοροϊδία"
- Όταν η αγάπη για την Αρκαδία συναντά την αποτελεσματικότητα | Η περίπτωση Τίμου Κατσίπου
- Πτωχός στους Γορτύνιους: "Δεν είμαι εδώ ούτε για να χαϊδέψω αυτιά ούτε για να δώσω υποσχέσεις"
2 σχόλια
-
Ου να χαθείς κ@loγρια!
-
Ναι όπως και οι πολυβιταμινες ένα πράγμα που λέμε!!






