Παγώνη για εμβόλιο AstraZeneca: «Είχε παρενέργειες όπως έχει και η ασπιρίνη»!
Να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα επιχείρησε η Ματίνα Παγώνη (μία εκ των «ειδικών» της πανδημίας) ως προς την (αναγκαστική) χρήση του προβληματικού όπως αποδείχτηκε εμβολίου της AstraZeneca, μετά την οριστική απόσυρση του από την παγκόσμια αγορά.
«Όπως όλα τα φάρμακα έτσι και αυτό έχει κάποιες παρενέργειες, ακόμα και η ασπιρίνη έχει και ο χρήστης τις γνωρίζει» είπε!
Με μία ουσιώδη διαφορά: Ο χρήστης της ασπιρίνης την λαμβάνει εν γνώσει του και με την θέλησή του.
Δεν θα την πάρει υπό την απειλή του υπουργείου… τάδε, πως αν δεν καταναλώσει δύο ασπιρίνες την ημέρα, θα υποστεί οικονομικές, κοινωνικές και επαγγελματικές κυρώσεις!
pronews.gr
Σχετικά Άρθρα
- Ομοσπονδία Οικοδόμων και συναφών Επαγγελμάτων Ελλάδας | Καταγγελία για μη πρόσληψη λόγω συνδικαλιστικής δράσης στη Μεγαλόπολη
- Παράταση για τον καθαρισμό οικοπέδων!
- Δράση ευαισθητοποίησης εκπαιδευτικών στο 1ο ΕΠΑΛ Τρίπολης
- Έπεσε η αυλαία στις σχολικές εορτές της Γορτυνίας (εικόνες)
- ΚΤΕΛ Αρκαδίας | Ξεκινούν τα δρομολόγια για μπάνια στο Παράλιο Άστρος
2 σχόλια
-
Ου να χαθείς κ@loγρια!
-
Ναι όπως και οι πολυβιταμινες ένα πράγμα που λέμε!!






