Δωρεά ιατρικού εξοπλισμού από την Ένωση Αρκάδων Βοστώνης στο Κέντρο Υγείας Δημητσάνας
Με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών του Δήμου Τρίπολης, κ.Βασίλης Βαρδιάμπασης, εξέφρασε το ευχαριστώ του για την ευγενική δωρεά ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού από την Ένωση Αρκάδων Βοστώνης (The Arcadian Society of Massachusetts “TRIPOLITSA”) προς το Κέντρο Υγείας Δημητσάνας. Διαβάστε παρακάτω την ανάρτηση του:
"Με ιδιαίτερη χαρά λάβαμε σήμερα την ευγενική προσφορά ιατροτεχνολογικού εξοπλισμού των συμπατριωτών μας της Ένωσης Αρκάδων Βοστώνης (The Arcadian Society of Massachusetts “TRIPOLITSA”).
Κατόπιν της γνωστοποίησης της πρόθεσης σας αυτής, από τον κ. Γαρταγάνη Γεώργιο, τις προσπάθειες του Υποδιοικητή της 6ης ΥΠΕ κ. Στασινόπουλου Βασίλειου, την στήριξη του Διοικητή κ. Θεοδωρόπουλου Ηλία και την εμπειρία του προϊσταμένου οικονομικών κ. Κουρή Διονύσιου, ήρθε σε πέρας μια πολυτιμότατη βοήθεια προς τους εργαζόμενους του ΚΥ Δημητσάνας, τους δημότες Γορτυνίας αλλά και όλους όσους λαμβάνουν τις υπηρεσίες του ΚΥ μας.
Η εμπειρία του κ. Παρασκευόπουλου Κώστα για τον εξοπλισμό ήταν καθοριστική. Πρόκειται για δύο ηλεκτρικά εξεταστικά κρεβάτια επειγόντων, ένα φορείο, ένα τροχήλατο νοσηλείας, δύο επιτοίχια ωτοσκόπια για τα ΤΕΠ και το παιδιατρικό ιατρείο, ένα φως οροφής για μικροχειρουργικές επεμβάσεις, ένα φορητό υπέρηχο Vscan air, ένα τροχήλατο εργαλειοδοσίας κ.α.
Σας ευχαριστούμε για άλλη μια φορά και είμαστε ευγνώμονες αγαπητοί συμπατριώτες !"
Σχετικά Άρθρα
- Όταν η αγάπη για την Αρκαδία συναντά την αποτελεσματικότητα | Η περίπτωση Τίμου Κατσίπου
- Πτωχός στους Γορτύνιους: "Δεν είμαι εδώ ούτε για να χαϊδέψω αυτιά ούτε για να δώσω υποσχέσεις"
- Πρόεδρος Παναρκαδικής Ομοσπονδίας Ελλάδος: "Μόνο ο Μητσοτάκης μπορεί να δώσει λύση για τη Γορτυνία"
- Ένταση για τη Γορτυνία στο Περιφερειακό Συμβούλιο - «Πληρώνουμε φόρους αλλά δεν έχουμε δρόμους» - Οι αναφορές Πτωχού σε Λαγκάδια και Λιβαδάκι
- Ο Σκαντζός έβαλε στο στόχαστρο τον Βλάση για τα προβλήματα στη Γορτυνία | "Η Αρκαδία έχει εκπρόσωπο στην κυβέρνηση, γιατί μένει στο απυρόβλητο;"






