Δύο νέες μόνιμες νοσηλεύτριες ορκίστηκαν στο Παναρκαδικό Νοσοκομείο Τρίπολης
Την Τετάρτη, 1 Οκτωβρίου, ορκίστηκαν στο Π.Γ.Ν. Τρίπολης δύο υπάλληλοι μέσω της προκήρυξης 7κ/2022, σε μόνιμες οργανικές θέσεις του κλάδου Νοσηλευτικής Τ.Ε. κατηγορίας. Την ορκωμοσία πραγματοποίησε η Διοικήτρια του Νοσοκομείου, κ. Ευδοξία Παπαγεωργίου.
Η Διοίκηση του Νοσοκομείου καλωσορίζει τους νέους υπαλλήλους και τους εύχεται καλή θητεία, με δύναμη στο ανθρώπινο και απαιτητικό έργο που αναλαμβάνουν


Tags:
Παναρκαδικό Νοσοκομείο,Σχετικά Άρθρα
- Θέσεις εργασίας σαν εκείνες που έδινε η ΔΕΗ, δεν πρόκειται να ξαναδεί η Μεγαλόπολη
- Η Μεξικανική Coyotes Tlaxcala FC ανακοίνωσε ότι τη μετεγγραφή του Jordan Silva στον Αστέρα Τρίπολης!
- Αντιπυρική περίοδος στην Αρκαδία | Απαγόρευση κυκλοφορίας σε περιοχές NATURA, δασικά οικοσυστήματα, πάρκα και άλση
- Η καλοκαιρινή γιορτή των Ακαδημιών Ποδοσφαίρου του Πανθυρεατικού (εικόνες)
- Συνάντηση εργασίας του Διοικητή Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Αρκαδίας με τους εθελοντές της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης (εικόνες)






