Άλλο οι προκηρύξεις, άλλο οι προσλήψεις | Η πραγματικότητα πίσω από τις 17 θέσεις στο Παναρκαδικό Νοσοκομείο
Προκηρύχθηκαν 17 θέσεις γιατρών για το Παναρκαδικό Νοσοκομείο.
Χρειάζεται αυτούς τους γιατρούς το Νοσοκομείο της Τρίπολης; Φυσικά. Και όχι μόνο 17.
Αυτό σημαίνει ότι θα προσληφθούν; Όχι απαραίτητα.
Προσέξτε. Κάποιοι νοιάζονται μόνο για τις εντυπώσεις.
Υπάρχει όμως η ωμή πραγματικότητα.
Κι αυτό πρέπει να το γνωρίζει ο κάθε πολίτης.
Άλλο προκηρύσσω κι άλλο προσλαμβάνω γιατρούς. Υπάρχει τεράστια διαφορά.
Γιατί;
Υπάρχουν άπειρα παραδείγματα προκηρύξεων που κηρύσσονται άγονες. Κι αυτό συμβαίνει επειδή δεν υπάρχει ενδιαφέρον από κανέναν να αναλάβει τη θέση.
Οι λόγοι είναι πολλοί. Χαμηλοί μισθοί, εξαντλητικές συνθήκες εργασίες, υποστελέχωση κλινικών κι άλλα πολλά.
Με απλά λόγια.
Η προκήρυξη για 17 γιατρούς δεν σημαίνει απαραίτητα ότι το Παναρκαδικό Νοσοκομείο θα ενισχυθεί με 17 γιατρούς.
Αυτό το ξέρουν καλά κι εκείνοι που πανηγυρίζουν.
Το ξέρουν αλλά τους ενδιαφέρει μόνο η «επικοινωνία».
Πόσες φορές έχει προκηρυχθεί τα τελευταία χρόνια θέση Ακτινολόγου στο Παναρκαδικό Νοσοκομείο;
Και πόσες βγήκε άγονη;
Μπορούν να απαντήσουν σε αυτά τα απλά ερωτήματα.
Ναι, καταλαβαίνω ότι έρχονται εκλογές και χρειάζεται ένα «αφήγημα».
Αλλά, όλα έχουν ένα όριο.
Ειδικά, από εκείνους που τα βλέπουν όλα ρόδινα, όλα υπέροχα, όλα τέλεια.
Σχετικά Άρθρα
- Πρόκριση στον τελικό για την ομάδα των παμπαίδων U14 του ΣΕΦΑ Αρκαδικού
- Οι Water Striders στο 11th TRIPolis Rock Festival!
- Έναν σύγχρονο ηλεκτρονικό υπολογιστή δώρισε η ΕΣΕΕ στον Εμπορικό Σύλλογο Μεγαλόπολης
- Ασημένια η Νίκη Καλασούντα στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16 (Νότιος όμιλος Χαλκίδα)!
- Σημαντικές διακρίσεις για τον Ποδηλατικό Όμιλο Τρίπολης στο GP Brno της Τσεχίας! (εικόνες)
4 σχόλια
-
Ειδικά όταν το ΠΑΣΟΚ βγάζει βουλευτή στην Αρκαδία κάπως πρέπει να δείξουν περισσότερο ενδιαφέρον μπας και πάρουν ψήφους...για την αυτοδυναμία ρε μαμώτο...
-
12:45 Σεις κύριε, γιατί χρησιμοποιείτε το αγγλικό ερωτηματικό (?) Άγγλος είστε;; Δεν σάς αρέσει το ελληνικό;;;;;;;
-
Τι προτείνετε? Να μην προκυρηχθούν οι θέσεις, αλλά να πάρουν προσωπικό, αλλά το προσωπικό δεν θέλει να πάει.... Ποια η λύση?
-
Έτσι ακριβώς!!! Αυτή είναι η πραγματικότητα!!






