Menu
RSS
Δευτέρα, 15/06/2026
kalimera-arkadia logo
kalimera Arkadia Facebook pageKalimera Arkadia TwitterKalimera Arkadia YouTube channel
ΚΤΕΛ Αρκαδίας
kalimera728

Δωρεάν μετρήσεις αρτηριακής πίεσης για όλους στο Παναρκαδικό Νοσοκομείο

Δωρεάν μετρήσεις αρτηριακής πίεσης για όλους στο Παναρκαδικό Νοσοκομείο

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Υπέρτασης, η οποία εορτάζεται κάθε χρόνο στις 17 Μαΐου, η Καρδιολογική Κλινική του Παναρκαδικού Γενικού Νοσοκομείου Τρίπολης «Η Ευαγγελίστρια», σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Υπέρτασης και με τη συμμετοχή των καταρτιζόμενων της ΣΑΕΚ του Νοσοκομείου, υλοποιεί για 4η συνεχόμενη χρονιά δράση ενημέρωσης, πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης της αρτηριακής υπέρτασης, στο πλαίσιο του διεθνούς προγράμματος MMM (May Measurement Month – Μάιος Μήνας Μέτρησης).

 

 

Από τις 13 Μαΐου έως τις 10 Ιουνίου 2026, στην είσοδο των Επειγόντων Περιστατικών του Νοσοκομείου, θα πραγματοποιούνται δωρεάν μετρήσεις αρτηριακής πίεσης για όλους τους πολίτες από τους καταρτιζόμενους των ειδικοτήτων:

  • Βοηθός Νοσηλευτικής Γενικής Νοσηλείας
    • Βοηθός Ιατρικών Εργαστηρίων

Η καταγραφή των δεδομένων θα είναι εθελοντική και ανώνυμη και δεν θα αφορά ασθενείς του νοσοκομείου αλλά συνοδούς και επισκέπτες, τηρώντας πλήρως την προβλεπόμενη νομοθεσία προστασίας προσωπικών δεδομένων.

 

4 σχόλια

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Κυριακή, 17 Μαϊος 2026 14:14 Σύνδεσμος σχολίου

    Το ΕΣΥ του Αδωνι,που δεν σας αρέσει.Αχαριστοι...μας δουλεύουν άπαντες...

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Σάββατο, 16 Μαϊος 2026 22:31 Σύνδεσμος σχολίου

    μόλις μου είπαν ΔΩΡΕΑΝ μου ανέβηκε η πίεση

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Πέμπτη, 14 Μαϊος 2026 13:35 Σύνδεσμος σχολίου

    Και υπάρχουν άνθρωποι δηλαδή που έσπευσαν ....να τιμήσουν την ημέρα .....με δωρεάν ......μέτρηση της πίεσης ......;;;;

  • Εισάγετε το όνομά σας...
    Εισάγετε το όνομά σας... Πέμπτη, 14 Μαϊος 2026 10:30 Σύνδεσμος σχολίου

    Δωρεάν;;; Τρέχουμε όλοι να μάς πάρουν τήν πίεση στο Παναρκαδικό!! Καί μήν ξεχάσουμε να ευχαριστήσουμε τήν κυρία διοικητή.

Προσθήκη σχολίου

Επιστροφή στην κορυφή

Διαβάστε επίσης...