Καλή η πλάκα με το «πάμε καλά», αλλά τα προβλήματα, είναι εδώ
Να απευθυνθείτε στον κ. Μιχάλη Χρυσοχοΐδη.
Αφού λοιπόν «πάμε καλά», άντε να του εξηγήσετε τώρα ότι δεν είναι ακριβώς έτσι.
Καλή η πλάκα με το «πάμε καλά», αλλά τα προβλήματα, είναι εδώ.
Tags:
Παναρκαδικό Νοσοκομείο, Κέντρα Υγείας Αρκαδίας, Ασθενοφόρο, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, Μηνάς Αρτόπουλος,Σχετικά Άρθρα
- Από τις εκδόσεις Παπαζήση κυκλοφορεί το τελευταίο βιβλίο του Κωνσταντίνου Μπρούσαλη
- Parnon Trail | Συνεχίζονται οι εργασίες συντήρησης και τοποθέτησης σήμανσης στο νότιο τμήμα Τυρός – Μέλανα – Λεωνίδιο (εικόνες)
- Τι να ΜΗΝ περιμένουν οι Γορτύνιοι από το περιφερειακό συμβούλιο
- Οι Stygian Path** στο 11th TRIPolis Rock Festival!
- Η Περιφέρεια Πελοποννήσου συνδιοργανώνει τη Γιορτή Πρόληψης και Ελπίδας «Επιλέγω τη Ζωή!» στην Τρίπολη την Τρίτη 23 Ιουνίου
1 σχόλιο
-
Καλησπέρα,
Τα έχουμε ξαναπει, τα έχουμε ξαναγράψει (και εδώ και αλλού), έχουμε εκφράσει και εγγράφως τις διαμαρτυρίες μας και τα παράπονά μας στα αρμόδια όργανα και υπηρεσίες, αλλά φωνή βοώντος εν τη ερήμω. όσο δεν διαμαρτύρεται ο εξυπηρετούμενος πληθυσμός, όσο οι γονείς και οι κηδεμόνες των παιδιών και εφήβων δεν εκφράζουν τις διαμαρτυρίες τους, αλλά αναλίσκονται σε γενικόλογα και αοριστολογίες τύπου ευχολογίων και κουβέντας καφενείου, όχι μόνο θα παραμείνουν τα σοβαρά προβλήματα υποστελέχωσης αλλά θα επιδεινωθούν κιόλας. Ας αναλάβει ο καθείς επιτέλους τις ευθύνες του, ο κάθε σκεπτόμενος πολίτης ας προχωρήσει σε πράξει και όχι μόνο σε κούφια λόγια






