«Σβήνει» η Αρκαδία, έκλεισαν οχτώ σχολεία. Μην ενοχλείστε, συνεχίστε να τσακώνεστε για πρόσωπα και ψηφοδέλτια
Σχετικά Άρθρα
- Παπαντωνόπουλος και Μάρκος στο τμήμα scouting της ΠΑΕ ASTERAS AKTOR
- Ο Υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης για τη Γορτυνία | "Κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι χρηματοδοτήσεις να προχωρήσουν τις επόμενες εβδομάδες"
- Το Χορευτικό Συγκρότημα του Δήμου Νότιας Κυνουρίας αφηγείται ... χορεύοντας!
- Ένα μικρό διαμάντι παράδοσης στο χωριό Τουρκολέκα Αρκαδίας
- Στην Τρίπολη η Όλγα Κεφαλογιάννη και ο Κώστας Κατσαφάδος - Οι επαφές της Υπουργού Τουρισμού και του Υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης (εικόνες)
2 σχόλια
-
"...αν με στηρίξουν και βγω ... λύνω το οικονομικό μου πρόβλημα" Λόγια υποψηφίου. Αυτός δυστυχώς είναι ο κανόνας. Ποιος νοιάζεται Μηνά για τη Γορτυνία και τους ανθρώπους της. Πού είναι οι υποδομές και ποιες παροχές έχει κανείς. Γιατί να μείνει λοιπόν ο Γορτύνιος στον τόπο του; Με τους ρυθμούς που ακολουθεί η περιοχή στην επόμενη πενταετία τα μικρά χωριά θα είναι ακατοίκητα. Θα ακολουθήσουν και τα μεγαλύτερα.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ακόμη στην περιοχή λειτουργεί η νοοτροπία Μαυρογιαλούρου. Ας πιέσουμε όλοι μας εκείνους που έχουν στα χέρια τους τις τύχες της Γορτυνίας ώστε να μην είναι απλοί διαχειριστές της εξουσίας αλλά να λειτουργούν υπέρ της κοινωνίας ώστε να μη συνεχιστεί ο μαρασμός και όλα αυτά χωρίς λιβάνισμα. -
Πίσω στα χωριά που τα υποτιμάτε όλοι, τι μαζευόμαστε όλοι στην Τρίπολη στο μαντρί . περιφερειακά σχολεία κλείνουν κυριως, μόνιμη εγκατάσταση στα χωριά αν σας κόφτει η απερημωση...






