Η πολύτιμη ησυχία της Τρίπολης και η «αλλεργία» στις ελληνικές σημαίες
Σχετικά Άρθρα
- Στην Τρίπολη ο Πρόεδρος του ΟΠΕΚΑ - Συναντήθηκε με τα στελέχη της Περιφερειακής Διεύθυνσης
- Πόση κοροϊδία μπορεί να αντέξει ένας Γορτύνιος;
- Όταν η αγάπη για την Αρκαδία συναντά την αποτελεσματικότητα | Η περίπτωση Τίμου Κατσίπου
- Τι να ΜΗΝ περιμένουν οι Γορτύνιοι από το περιφερειακό συμβούλιο
- Φίλοι της ΑΕΚ φωτογραφήθηκαν με το τρόπαιο του Πρωταθλήματος στην πλατεία Πετρινού (εικόνες - βίντεο)
5 σχόλια
-
Την άλλη φορά πείτε τους να φωνάζουν Ελλάς λαθρομεταναστών μουσουλμάνων να μην έχετε πρόβλημα
-
Τα μαύρα μπλουζάκια δε σας λενε τιποτα ? Δεν τα προσέξατε ή ηταν τυχαίο... Κασιδιαρακια εκολαπτόμενα μοιαζουν...
-
Φώναζαν "Ελλάς Ελλήνων χριστιανών" που έλεγε ο δικτάτορας Παπαδόπουλος στην Ελλάδα της χούντας και κάποιοι μας είπαν ότι δεν μας αρέσουν κιόλας οι ελληνικές σημαίες επειδή σπεύσαμε να κατηγορήσουμε τα τσογλανάκια που φώναζαν αυτό το σύνθημα χωρίς να ξέρουν τι σημαίνει μετά την ήττα της εθνικής από την Τουρκία
-
Την Κυριακή που πήραμε το μετάλλιο γιατί δεν βγήκαν να πανηγυρίσουν; Και εγώ ήμουν στην πλατεία και άκουσα το χουντικό σύνθημα! αυτό γιατί δεν το αναφέρεται; Όχλος από πιτσιρίκια που δεν ξέρουν τι τους γίνεται ότι να ναι!!
-
Το χουντικό σύνθημα Ελλάς Ελλήνων χριστιανών έχει σχέση με την Ελλάδα του σήμερα; με την σημαία μας ; με τον εθνικό μας ύμνο; με τα ιδανικά μας;






