Για να καταλάβετε πόσο παρατημένη είναι η Αρκαδία …
Έχουν περάσει δύο ημέρες από την τελευταία κατολίσθηση στα Λαγκάδια.
Δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ανακοίνωση επίσημου φορέα ότι ο δρόμος είναι κλειστός!
Αν κάποιος επισκεφθεί την ιστοσελίδα της Ελληνικής Αστυνομίας, θα διαβάσει ότι η κυκλοφορία διεξάγεται με περιορισμούς και εκ περιτροπής.
Ό,τι ίσχυε δηλαδή πριν τις κατολισθήσεις!
Ούτε η Αστυνομία, ούτε η Περιφέρεια Πελοποννήσου, δεν έχουν προβεί σε καμία ενημέρωση ότι ο δρόμος είναι κλειστός.
Αδιανόητα πράγματα.
Αδιανόητη προχειρότητα.
Αδιανόητη αδιαφορία.
Ταλαιπωρούν τους κατοίκους της περιοχής, ταλαιπωρούν απίστευτα και τους επισκέπτες με τη μηδενική ενημέρωση.
Αυτή η κατάσταση διώχνει και τους τελευταίους από τα χωριά μας.
Αυτή η κατάσταση στέλνει ένα αρνητικότατο μήνυμα για τον τουρισμό στον τόπο μας.
Όλοι αυτοί παίζουν με το μέλλον της Αρκαδίας.
Κι εμείς καθόμαστε και παρακολουθούμε απαθείς τον αφανισμό μας.
Σχετικά Άρθρα
- 10ο Προσκοπικό Μουσικό Φεστιβάλ Τρίπολης | "Ένα ευχαριστώ είναι λίγο.."
- Μεγάλη ορειβατική επιτυχία για τον ΣΑΟΟ η κατάκτηση της κορυφής του ψηλού Άτλαντα Τουμπκάλ
- Arcadian Tennis Open 2026 – 14 Χρόνια Ιστορίας
- Live την Δευτέρα (8.6.2026) η διπλή συνεδρίαση στο Δημοτικό Συμβούλιο Γορτυνίας
- Καθαρίστηκαν τα χορτάρια στο γήπεδο του ΑΟ Τεγέας στην Παλαιά Επισκοπή (εικόνες)
1 σχόλιο
-
Πάνω από 10χρονια έχει ασφαλτοστρώθει εκ νέου ο δρόμος Τρίπολη Δαβια. Όταν βρέχει στη θέση από το χωριό Μαίναλο και για 2χιλιομετρα προς Δαβια περίπου στο δεξιό μέρος ο δρόμος λιμνάζει και γίνεται επικίνδυνος.Οι οδηγοί αναγκάζονται να οδηγούν αριστερά με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν να συγκρουστούν.Μουκανει εντύπωση τόσο οι τοπικοί πρόεδροι όσο και δημοτικοί σύμβουλοι που κατάγονται από το φαλανθο δεν το βλέπουν τόσα χρόνια.Αμφιβαλω αν η Περιφέρεια έχει γνώση της κακοτεχνίσς γιατί αν είχε θα το είχε διωρθωσει






