"Αθηνών - Κορίνθου" | Καθυστερήσεις πάνω από δύο ώρες! (vd)
Με υπομονή οπλίστηκαν όσοι από τους εκδρομείς του Πάσχα επέλεξαν να επιστρέψουν σήμερα.
Ώρα 11 το πρωί. Οι πρώτες ουρές των εκδρομέων του Πάσχα που επιστρέφουν στην πόλη σχηματίζονται στα Διόδια Αφιδνών.
Κάποιοι ξεκίνησαν νωρίς για να αποφύγουν την κίνηση, αλλά όπως φάνηκε τελικά την ίδια σκέψη έκαναν πολλοί οδηγοί.
Αυξημένη η κίνηση και στο ρεύμα εισόδου στην Εθνική Οδό Αθηνών-Κορίνθου, με τα οχήματα να κινούνται με χαμηλές ταχύτητες.
Σχετικά Άρθρα
- Συναυλία με τον Δώρο Δημοσθένους στην Πλατεία Πετρινού
- Κοινή παρέμβαση έξι Επιμελητηρίων για τα πυρόπληκτα δάνεια
- Την Παρασκευή τα αποκαλυπτήρια του συντηρημένου ανδριάντα του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη στην Πλατεία Άρεως
- Τρίπολη | Ανοιχτή εκδήλωση την Πέμπτη για τις εργασίες στον ανδριάντα του Γέρου του Μοριά
- 5ο Διεθνές Φεστιβάλ Μίκης Θεοδωράκης «Αρκαδίες» | Ένα οικουμενικό αντάμωμα Ιστορίας, Ποίησης και Ελευθερίας






