Στα έργα του γηπέδου Λεβιδίου ο Σκαντζός
Ο Αντιπεριφερειάρχης Αρκαδίας Μανώλης Σκαντζός επισκέφθηκε σήμερα 18-09-2023 το γήπεδο του Λεβιδίου και συγκεκριμένα το έργο «Προμήθεια και εγκατάσταση συνθετικού χλοοτάπητα & αθλητικού εξοπλισμού στο γήπεδο ποδοσφαίρου της Τ.Κ Λεβιδίου, Δ.Ε Λεβιδίου του Δήμου Τρίπολης» που εκτελείται από το Δήμο Τρίπολης χρηματοδοτούμενο με πόρους ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Πελοποννήσου μέσω ΤΑΠΤοΚ.
Πριν από ενάμιση χρόνο με επισκέφθηκε ο κος Παρασκευόπουλος Δημήτριος πρόεδρος του τότε Διοικητικού Συμβουλίου του αθλητικού συλλόγου και τα μέλη αυτού με αίτημα την αντικατάσταση του χλοοτάπητα του γηπέδου.
Με τη σύμφωνη γνώμη του Περιφερειάρχη Παναγιώτη Νίκα εντάξαμε αυτό το έργο στο πρόγραμμα του ΤΑΠΤοΚ.
Σήμερα λοιπόν είμαστε στην ευχάριστη θέση να παραδίδουμε ένα σημαντικό έργο για το Λεβίδι.
Ως Περιφερειακή Αρχή δεν μείναμε στα λόγια υλοποιούμε τις δεσμεύσεις μας απέναντι στους πολίτες.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Σχετικά Άρθρα
- Όταν η αγάπη για την Αρκαδία συναντά την αποτελεσματικότητα | Η περίπτωση Τίμου Κατσίπου
- Πτωχός στους Γορτύνιους: "Δεν είμαι εδώ ούτε για να χαϊδέψω αυτιά ούτε για να δώσω υποσχέσεις"
- Πρόεδρος Παναρκαδικής Ομοσπονδίας Ελλάδος: "Μόνο ο Μητσοτάκης μπορεί να δώσει λύση για τη Γορτυνία"
- Ένταση για τη Γορτυνία στο Περιφερειακό Συμβούλιο - «Πληρώνουμε φόρους αλλά δεν έχουμε δρόμους» - Οι αναφορές Πτωχού σε Λαγκάδια και Λιβαδάκι
- Ο Σκαντζός έβαλε στο στόχαστρο τον Βλάση για τα προβλήματα στη Γορτυνία | "Η Αρκαδία έχει εκπρόσωπο στην κυβέρνηση, γιατί μένει στο απυρόβλητο;"
6 σχόλια
-
ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΟΧΛΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ, Η ΤΩΡΙΝΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΡΧΗ ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΡΓΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΥΠΕΡΗΦΑΝΕΥΕΤΑΙ Ο ΤΖΙΟΥΜΗΣ. ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ Κ. ΣΚΑΝΤΖΟ, ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 4ΕΤΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ ΤΗΣ 8ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ.
-
ΓΕΛΟΙΟΙ .....
-
Δήμαρχε τι έγινε? Δεν είναι έργο σου ? Η διοίκηση της ομάδας πήγε στο σκατζο που ήξερε ότι θα κάνει το έργο μιας και εσύ μόνο για γουρνοπουλα πας στο λεβιδι. Αλήθεια ο βαρδιαμπασης πέραν από το λειτουργημα που ασκεί εξαιρετικά τι έκανε για το λεβιδι μέσω Δήμου μιας και είχε επαφή με τον Δήμαρχο τα τελευταία χρόνια? Πως πίεσε τον Δήμαρχο να γίνει έργο στο λεβιδι όπως για παράδειγμα ο βιολογικός που τα χρήματα χάθηκαν από τον εγωισμό τους ? Αυτά τα ερωτήματα πρέπει να σκεφτεί ο ψηφοφόρος πριν πάει στην κάλπη
-
Αφού λέει ο τζιουμης το έφτιαξε αυτός δε θα μας τρελανεται
-
Σωπα εσυ ρε που θα δωσεις οδηγιες και τι θα κανει ο καθενας....ο τατουλης τα μισα απο τα 20 εκατομύριαπου λες τα χε για λειτουργικά εξοδα...και επι Σκαντζου πήγαν κατω απο τα μισα και γινανε εργα.....
-
ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΣΚΑΝΤΖΟ ΟΤΙ Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΓΜΕΝΟ ΣΤΟ ΤΑΠΤΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΤΑΤΟΥΛΗ . ΓΙΑΤΙ ΤΑ 20.000.000 ΕΥΡΩ ΑΥΤΟΣ ΤΑ ΕΦΕΡΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΚΑΔΙΑ . ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ .Α! ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΙΣ ΜΑΓΚΙΕΣ .....






