Ο Γιώργος Γεωργακόπουλος για το θέμα της ασφαλείας των πολιτών στο γήπεδο των Φιλικών
Το θέμα της παρέμβασης του κ. Γεωργακόπουλου ανέδειξε το "Καλημέρα Αρκαδία" με ανάρτηση την ώρα της συνεδρίασης του δημοτικού συμβουλίου.
Σχετικά Άρθρα
- Η στιγμή που ο Σκαντζός αποκαλεί ψεύτες τους Γορτύνιους (vd)
- Νικολάκου: "Να πάμε στον Πρωθυπουργό κι αν δεν μας ανοίξει την πόρτα, να την σπάσουμε"!
- Πρόεδρος Παγγορτυνιακής: "Στα υπουργεία παραπέμπουν το θέμα στην Περιφέρεια - Τον Γορτύνιο τον ενοχλεί η κοροϊδία"
- Όταν η αγάπη για την Αρκαδία συναντά την αποτελεσματικότητα | Η περίπτωση Τίμου Κατσίπου
- Πτωχός στους Γορτύνιους: "Δεν είμαι εδώ ούτε για να χαϊδέψω αυτιά ούτε για να δώσω υποσχέσεις"
3 σχόλια
-
Απαντώ ο ίδιος σ’ αααα κύριε ανώνυμε που ονομάζετε γήπεδο πολυτελείας ένα γήπεδο με μηδενική ορατότητα από τις κερκίδες, ένα γήπεδο με διαλυμένα βοηθητικά τέρματα και αποδυτήρια μέτρια. Ο δήμαρχος τοποθέτησε τον συγκεκριμένο χλοοτάπητα και είχα το θάρρος της γνώμης να το επαινέσω γιατί έτσι αρμόζει στην ηθική μου. Γήπεδο λοιπόν αν γνωρίζετε είναι και όλα τα παραπάνω και το γήπεδο προϋποθέτει ασφάλεια. Αυτή με ενδιαφέρει και εύχομαι αυτό το ενα ξύλο που είναι τρεις τεράστιες τρύπες στις κερκίδες να μην σκίσει (στην καλύτερη των περιπτώσεων) ούτε εσάς, ούτε τα παιδιά σας ούτε κανέναν. Θα χαιρόμουν να βρείτε το κουράγιο να απαντήσετε επώνυμα. Ευχαριστώ!
-
Γήπεδο πολυτελείας χωρίς κερκίδες για τον κόσμο και με αποδυτήρια που βρωμανε; Μάλλον δεν έχεις πάει ποτέ παρατρεχάμενε
-
Γιωργάκη ο Τζιούμης έφτιαξε στη Φιλικών γήπεδο πολυτελείας και εσύ κόλλησες σε ένα ξύλο. Σα δεν ντρέπεσαι λιγάκι!
Θα φτιαχτεί κι αυτό! Τόσα χρόνια οι κολλητοί σου γιατί δεν το έφτιαχναν;






