Η ομάδα Κ17 γυναικών του Αστέρα τερμάτισε στην πρώτη θέση!
Η ομάδα Κ17 του ΑΣΤΕΡΑ ΤΡΙΠΟΛΗΣ τερμάτισε στην πρώτη θέση του ομίλου της στο πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής και προκρίθηκε στις "8" καλύτερες ομάδες της διοργάνωσης.
Αντίπαλός της θα είναι η ομάδα του Α.Ο. Αγίας Παρασκευής σε νοκ άουτ αγώνα.
Η ομάδα Κ17 του ΑΣΤΕΡΑ ΤΡΙΠΟΛΗΣ, στο τελευταίο της παιχνίδι στον όμιλο επικράτησε με 3-0 του ΑΟΠΚ Πατίστα εντός έδρας, πετυχαίνοντας το απόλυτο στις νίκες.
Για την ομάδα μας σκόραραν οι Βασιλοπούλου, Ojikutu και Τσοκάρα.
Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΣΤΕΡΑ
(Δημήτρης Ελευθεριάδης): Κουσαθανά, Αναγνώστου, Μαργαρίτη Ν., Τσερκέζη, Σταθάκου, Μαργαρίτη Ε., Ρουμπή, Τζουμερκιώτη, Βασιλοπούλου, Αναργύρου, Ojikutu.
Αγωνίστηκαν και οι: Στεφάνου, Τσοκάρα, Ζαραφέτα, Αργύρη, Αθανασοπούλου.

Σχετικά Άρθρα
- Παναρκαδική - Παγγορτυνιακή: "Οι μέχρι σήμερα παρεμβάσεις δεν επαρκούν για την οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος στη Γορτυνία"
- Νέα κλοπή στην Καμάρα Μεγαλόπολης
- Η εορτή Πέτρου και Παύλου στο Ελαιοχώρι Αρκαδίας
- 20ο Πανελλήνιο Συνέδριο Χορωδιών από τη Χορωδία Τρίπολης
- Βλάσης: "Πάνω από 1000 νέες θέσεις εργασίας θα προκύψουν από τις φαρμακοβιομηχανίες στην Τρίπολη"






