Μητροπολιτικός Ναός Αγίου Βασιλείου | Εγκαινιάζεται ο ανελκυστήρας που τοποθετήθηκε με δωρεά της οικογένειας Σταύρου και Δήμητρας Δέμου
Τελετή εγκαινίων νέου ανελκυστήρα Μητροπολιτικού Ιερού Ναού Αγίου Βασιλείου Τριπόλεως, δωρεάς της οικογένειας Σταύρου και Δήμητρας Δέμου
Την Κυριακή 23 Οκτωβρίου και ώρα 10.00 πμ, θα πραγματοποιηθούν τα εγκαίνια του νέου ανελκυστήρα που τοποθετήθηκε στον Μητροπολιτικό Ιερό Ναό Αγίου Βασιλείου Τρίπολης με την ευγενική δωρεά της οικογένειας Σταύρου και Δήμητρας Δέμου.
Τα εγκαίνια και αγιασμό θα τελέσει ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μαντινείας και Κυνουρίας κ. Αλέξανδρος μετά την Κυριακάτικη λειτουργία.
Tags:
Μητροπολιτικός Ναός Αγίου Βασιλείου, Ανελκυστήρας στον Μητροπολιτικό Ναό Αγίου Βασιλείου, Σταύρος Δέμος, DEMO ABEE,Σχετικά Άρθρα
- Ένα μικρό διαμάντι παράδοσης στο χωριό Τουρκολέκα Αρκαδίας
- Στην Τρίπολη η Όλγα Κεφαλογιάννη και ο Κώστας Κατσαφάδος - Οι επαφές της Υπουργού Τουρισμού και του Υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης (εικόνες)
- Οι ψεκασμοί δακοκτονίας στην Αρκαδία (26.6.2026- 1.7.2026)
- 11 προσλήψεις στην Περιφέρεια Πελοποννήσου
- Πέντε αθλητές του Π.Ο. Τρίπολης στην προετοιμασία της Εθνικής Ομάδας Πίστας στα Χανιά!
1 σχόλιο
-
Συγχαρητήρια πολλά κι ευχαριστίες άπειρες στον κ. Δεμο, αλλά ο ανελκυστήρας αυτός ξεκίνησε από επίπονες κι επίμονες όπου χρειάστηκε, φορεις, Αρχές, Υπουργεία, Εφορίες, ΜΜΕ, τύπο, κλπ. δικές μου ενέργειες 10 ετων! Θα αναμενα μια απλή πρόσκληση, αλλά.., για το ηθικό μέρος του θέματος..






