Ελαιοχώρι | Αποκριάτικο πάρτι με ράπερ και dj!
Ο Φιλοπρόοδος Όμιλος Ελαιοχωρίου ετοιμάζεται και φέτος να γιορτάσει τις απόκριες! Είπαμε να πρωτοτυπήσουμε και να ορίσουμε ως θέμα μεταμφίεσης ράπερς και ό,τι αυτό συνεπάγεται.... Το αποκριάτικο γλέντι μας θα γίνει στην πλατεία την Κυριακή 2/3 από τις 18:00 και μετά, όπου θα μας διασκεδάσουν ο ανερχόμενος και πολύ δημοφιλής ήδη ράπερ Yolte και ο γνωστός μας πια DJ Ζιάζαρης, που τόσες φορές έχει ντύσει μουσικά τις εκδηλώσεις μας.
Εννοείται βέβαια ότι ο καθένας και η καθεμία μπορεί να μεταμφιεστεί σε ό,τι επιλέξει.
Την επόμενη μέρα η γιορτή θα συνεχιστεί με τα κούλουμα στο ξωκλήσι της Αγίας Παρασκευής.
Βάλτε την καλύτερη σας διάθεση και την πιο αστεία στολή και ελάτε να γιορτάσουμε όλοι και όλες μαζί!!!
Εννοείται βέβαια ότι ο καθένας και η καθεμία μπορεί να μεταμφιεστεί σε ό,τι επιλέξει.
Την επόμενη μέρα η γιορτή θα συνεχιστεί με τα κούλουμα στο ξωκλήσι της Αγίας Παρασκευής.
Βάλτε την καλύτερη σας διάθεση και την πιο αστεία στολή και ελάτε να γιορτάσουμε όλοι και όλες μαζί!!!
Σχετικά Άρθρα
- Παγγορτυνιακή Ένωση | Προτείνει κινητοποιήσεις σε διόδια Νεστάνης και Υπουργείο Υποδομών!
- Στην Τρίπολη ο Πρόεδρος του ΟΠΕΚΑ - Συναντήθηκε με τα στελέχη της Περιφερειακής Διεύθυνσης
- Αποκάλυψη Τζιούμη για τον ανδριάντα | Ο Δήμος Τρίπολης προωθεί αίτημα προς το "Πολιτισμού" για να χαρακτηριστεί ως ανώτερο ταφικό μνημείο!
- Αναπτυξιακό πακέτο έργων 63,8 εκατομμυρίων € για την Μεγαλόπολη, την Τρίπολη και την Δημητσάνα ανακοίνωσε ο Περιφερειάρχης
- Ετήσια εκδήλωση του Τμήματος Παραδοσιακών Χορών της Μητρόπολης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως
4 σχόλια
-
22:22 Κάτσε σπίτι σου τότε αφού τρομάζεις...ρε πατριώτη
-
21:04 Μήν τρομάζετε τον κόσμο ρε πατριώτη ......
-
Δεν χρειαζόταν να ντυθείς κάτι γιατί έτσι κι αλλιώς απ' ό,τι φαίνεται από αυτά που γράφεις, φοράς κάθε μέρα τη στολή του μίζερου, του κακομοίρη και του ξινού. Και του εξυπνάκια, κυρίως
-
Ήθελα καί εγώ να ντυθώ "τάπερ" καί να πάω στο Ελαιοχώρι, αλλά έχω χάσει μία αλυσίδα πού έδενε ο παππούς μου τον γάιδαρο καί τα σκυλιά του!! Επίσης προσπάθησα να γεμίσω τη μούρη μου καί τά χέρια με τατουάζ (!) με ένα φουρνοξυλο τής γιαγιάς μου, αλλά έπιασε βροχή καί ατύχησα! Πάντως ο "τάπερ" είναι.... ανερχόμενος αστέρας!!!! Μεγαλεία το Ελαιοχώρι μιλάμε......






