Έργα φυσικού αερίου | Κλείνει τμήμα της οδού "Ναυπλίου" στην Τρίπολη
Από τις 26/5/2025 εως τις 30/5/2025 θα είναι
κλειστή η οδός Ναυπλίου, στο ρεύμα εξόδου (προς Άργος), από το ύψος
της οδού Μουτζουροπούλου εως το ύψος της οδού Τειρεσίου από τις 7:00
μέχρι τις 19:00 λόγω εκτέλεσης έργων κοινής ωφέλειας που αφορούν το
φυσικό αέριο. Η εκτροπή των οχημάτων που κατευθύνονται στο ρέυμα της
εξόδου θα γίνεται από την οδό Διοτίμας.
Σχετικά Άρθρα
- Αναπτυξιακό πακέτο έργων 63,8 εκατομμυρίων € για την Μεγαλόπολη, την Τρίπολη και την Δημητσάνα ανακοίνωσε ο Περιφερειάρχης
- Ετήσια εκδήλωση του Τμήματος Παραδοσιακών Χορών της Μητρόπολης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως
- Πόση κοροϊδία μπορεί να αντέξει ένας Γορτύνιος;
- Βλάσης: "Μαζί με τον Δήμαρχο Τρίπολης προχωράμε το έργο κατασκευής 4θέσιου ειδικού δημοτικού σχολείου και ειδικού νηπιαγωγείου"
- Κωνσταντινόπουλος: "Δύσκολη απόφαση να παραδώσω τη βουλευτική έδρα - Σοβαρός παίκτης ο Τσίπρας"
1 σχόλιο
-
Άντε να δούμε πότε επιτέλους θα αρχίσουν να τελειώνουν τα έργα του φυσικού αερίου. Έχετε γ@@@σει μια πόλη ολόκληρη. Και δεν αναφέρομαι στο δήμο γιατί δεν κάνει αυτός τα έργα αλλά στην εταιρεία που σκάβει για το φυσικό αέριο






