Έργα φυσικού αερίου | Κλείνει η οδός "Τάπιας" στην Τρίπολη για τρεις μέρες!
Από τις 27/8/2025 έως τις 29/8/2025 θα είναι κλείστη η οδός Τάπιας από το ύψος της οδού Καλαμάτας έως το ύψος της οδού Ταξιαρχών, από τις 7:00 μέχρι τις 19:00 λόγω εκτέλεσης έργων κοινής ωφέλειας που αφορούν το φυσικό αέριο.
Η εκτροπή των οχημάτων θα γίνεται από τις οδούς Ταξιαρχών, Ουάσιγκτον, Καλαμάτας για το ρεύμα κυκλοφορίας που κινείται απο το Παναρκαδικό Νοσοκομείο και προς την οδό Καλαμάτας και αντιστοιχα εκτροπή των οχημάτων θα γίνεται από τις οδούς Καλαμάτας, Πελοπίδα, 25ης Μαρτίου, Ταξιαρχών, για το ρεύμα κυκλοφορίας\ που κινείται από την οδό Καλαμάτας και προς το Παναρκαδικό Νοσοκομείο.''
Σχετικά Άρθρα
- Αναπτυξιακό πακέτο έργων 63,8 εκατομμυρίων € για την Μεγαλόπολη, την Τρίπολη και την Δημητσάνα ανακοίνωσε ο Περιφερειάρχης
- Ετήσια εκδήλωση του Τμήματος Παραδοσιακών Χορών της Μητρόπολης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως
- Πόση κοροϊδία μπορεί να αντέξει ένας Γορτύνιος;
- Βλάσης: "Μαζί με τον Δήμαρχο Τρίπολης προχωράμε το έργο κατασκευής 4θέσιου ειδικού δημοτικού σχολείου και ειδικού νηπιαγωγείου"
- Κωνσταντινόπουλος: "Δύσκολη απόφαση να παραδώσω τη βουλευτική έδρα - Σοβαρός παίκτης ο Τσίπρας"
1 σχόλιο
-
Τι αρλούμπες είναι αυτές ρε σεις; Όταν κατεβαίνεις προς πλατεία Ανεξαρτησίας από Ερυθρού Σταυρού δεν μπορείς να ανέβεις προς 25η Μαρτίου γιατί την έχουν κλείσει με απαγορευτικές πινακίδες και αναγκαστικά κάνεις και πάλι τον κύκλο και η μόνη έξοδος είναι η Ερυθρού Σταυρού. Δουλευόμαστε; Και μέχρι πότε θα τραβήξει δηλαδή αυτή η βαλίτσα με το φυσικό αέριο; Έχουμε αρχίσει και χάνουμε την υπομονή μας






