Σταμάτης: «Ο Αντιδήμαρχος Οικονομόπουλος ισχυρίζεται ότι δεν στέλνουν μηχανήματα στο έλος της Κανδήλας, επειδή κάνω αντιπολίτευση στον Δήμαρχο»!
Σε μία δημόσια καταγγελία έκανε ο δημοτικός σύμβουλος της παράταξης «Τρίπολη Αλλάζουμε τα Δεδομένα» Μπάμπης Σταμάτης, μιλώντας στη δημοτική ραδιοφωνία.
Ο κ. Σταμάτης είπε ότι εδώ και τρία χρόνια η δημοτική αρχή δεν έχει στείλει μηχανήματα για τους αγροτικούς δρόμους του έλους της Κανδήλας (το ίδιο είχε θέσει και στο τελευταίο δημοτικό συμβούλιο).
Στη συνέχεια, ανάφερε ότι ένας Αντιδήμαρχος ισχυρίζεται πως ο δήμος δεν στέλνει μηχανήματα «επειδή ο Σταμάτης κάνει αντιπολίτευση στον Δήμαρχο». Μετά από σχετική ερώτηση, ο κ. Σταμάτης είπε δημοσίως ότι αυτός ο Αντιδήμαρχος είναι ο κ. Γιώργος Οικονομόπουλος.
Σχετικά Άρθρα
- Η στιγμή που ο Σκαντζός αποκαλεί ψεύτες τους Γορτύνιους (vd)
- Νικολάκου: "Να πάμε στον Πρωθυπουργό κι αν δεν μας ανοίξει την πόρτα, να την σπάσουμε"!
- Πρόεδρος Παγγορτυνιακής: "Στα υπουργεία παραπέμπουν το θέμα στην Περιφέρεια - Τον Γορτύνιο τον ενοχλεί η κοροϊδία"
- Όταν η αγάπη για την Αρκαδία συναντά την αποτελεσματικότητα | Η περίπτωση Τίμου Κατσίπου
- Πτωχός στους Γορτύνιους: "Δεν είμαι εδώ ούτε για να χαϊδέψω αυτιά ούτε για να δώσω υποσχέσεις"
4 σχόλια
-
@11.35 Οικονομόπουλος εστί κάποιος με ονοματεπώνυμο. Εσύ ρε ανώνυμε πόντικα ποιος είσαι;
-
Η αρμοδιότητα ειναι τής Περιφέρειας καί τού ΤΟΕΒ. Ο νόμος λεει υπευθυνος ειναι ο ΤΟΕΒ καί αν αδυνατεί ζητάει τήν βοήθεια τής Περιφέρειας.Αν δέν μπορείς ,μπορείς νά παραιτηθείς?????
Τό οτι σέ βοήθησε ο Δήμαρχος πρέπει νά λές καί ευχαριστώ. Τό εκανε ομως γιά τούς αγρότες. -
ΤΙ ΕΣΤΙ ΟΙΚΟΝΟΜΟΠΟΥΛΟΣ????
-
Άντε να τους τα πει κάποιος γιατι πολύ το καβάλησαν το καλάμι !






