"Έφυγε" ο Σεχιωτης Σταύρος Ζαραβίνος
Έφυγε χθές από τη ζωή, ο Σεχιωτης πατριωτης μας, Σταύρος Ζαραβίνος. Τα τελευταία χρόνια αντιμετώπιζε αρκετά προβλήματα υγείας και δεν μπόρεσε να τα καταφέρει. Στάθηκε με αξιοπρέπεια και με δύναμη σε όλη τη διάρκεια της ζωή του. Είναι από τους ανθρώπους, που θα μείνουν στη σκέψη μας και την καρδιά μας. Άνθρωπος ευγενικός , πραος, καλός οικογενειάρχης. Η σύζυγος του εξαίρετη κυρία, που στάθηκε δίπλα του, και στα εύκολα και στα δύσκολα. Τα δυό παιδιά του, με σωστή ανατροφή και με καλό όνομα στην κοινωνία. Εκεί που πάει, θα συναντήσει αγαπημένα του πρόσωπα, γονείς και αδέρφια. Εμείς οι Σεχιωτες, όλοι οι Σεχιωτες, όπως και το ΔΣ του συλλόγου μας, εκφράζουμε τα ειλικρινή μας συλλυπητήρια, στην συζυγό του, τα παιδιά του και τα αδέλφια του. Προσ ευχόμεθα υπέρ αναπαύσεως και αιώνιας μνήμης. Καλή Ανάσταση!!!!!
Ο πρόεδρος
Νικ. Κοντογιάννης
Σχετικά Άρθρα
- Ετήσια εκδήλωση του Τμήματος Παραδοσιακών Χορών της Μητρόπολης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως
- Πόση κοροϊδία μπορεί να αντέξει ένας Γορτύνιος;
- Βλάσης: "Μαζί με τον Δήμαρχο Τρίπολης προχωράμε το έργο κατασκευής 4θέσιου ειδικού δημοτικού σχολείου και ειδικού νηπιαγωγείου"
- Κωνσταντινόπουλος: "Δύσκολη απόφαση να παραδώσω τη βουλευτική έδρα - Σοβαρός παίκτης ο Τσίπρας"
- Παράδοση απινιδωτή και εκπαιδευτικού εξοπλισμού σε φορείς διάσωσης της Τρίπολης από την Περιφέρεια Πελοποννήσου






