Αντιδήμαρχος Λαγός: "Η άριστη συνεργασία με όλους τους προέδρους, φτιάχνει ένα δυναμικό πακέτο εκλογών"!
Σε ανάρτησή του, ο Αντιδήμαρχος, Γιώργος Λαγός, αναφέρει ... "Το κάναμε και αυτό.
Ποτέ δεν είχε εμφανιστεί σκούπα του Δήμου στην Νεστάνη.
Το ζήτησε ο Πρόεδρος Σπέντζος Βασίλης από τον Αντιδήμαρχο Γιώργο Λαγό.
Η εορτή του Αγίου Γεωργίου στη Νεστάνη,η έμπρακτη απόδειξη ότι η Δημοτική αρχή βρίσκεται παντού σε όλο τον Δήμο ,η άριστη συνεργασία με όλους τους προέδρους, φτιάχνει ένα δυναμικό πακέτο εκλογών.
Ολοι μαζί φωνάζουμε παρών,όλοι μαζί συνεχίζουμε ..."
Σχετικά Άρθρα
- ΕΠΙΣΗΜΟ | Το κολυμβητήριο της Τρίπολης ανοίγει την Πέμπτη (25.6.2026) - Οι ώρες κοινού και η "Αθλητική Ταυτότητα"
- Φόρος τιμής στον Ανδρέα Παπανδρέου στο Α' Νεκροταφείο - Δίπλα στον Ανδρουλάκη ο Βαγγέλης Γιαννακούρας (εικόνες)
- Η ΔΕΕΠ για τις επισκέψεις κυβερνητικών στελεχών στην Αρκαδία
- Την Παρασκευή η συνάντηση στην Περιφέρεια με στόχο να ξεμπλοκάρει η έναρξη εργασιών στο Ναό του Αγίου Πέτρου Κυνουρίας
- Πελετά | Το Βελανίδι φιλοξενεί τις ζωγράφους Αγγελική Μπόζου, Πέρσα Ζαχαριά και Ιφιγένεια Καμπέρη
2 σχόλια
-
Ο Γιώργος! Ο γνωστός Γιώργος! έστειλε μια σκούπα και το έκανε ολόκληρο θέμα. Τη Κυριακή του Πάσχα δήλωνε ότι είχε υποστεί μεγάλη κούραση. Ρε άντε από εκεί. Τέσσερα χρόνια πέφτει ο μισθός και μιλάς για τα αυτονόητα. Σε στηρίξαμε και έχεις και το θράσος να μιλάς. Τελείωνε, με μιας στο σπίτι σου!
-
Κοιμασε με τα τσαρουχια, σας κοροιδευουν ολοι και θα το καταλαβεις συντομα.






